İzleyiciler

15 Şubat 2013 Cuma

İNTERNET'TEN ALIŞVERİŞ:TCHİBO

1Mart a kadar kendime internetten kıyafet siparişini yasakladım.Şimdi de bebek,dekorasyon,mutfak ürünlerine sardım:)
Bugün sabah maillerime bakarken Tchibo bebek-çocuk ürünlerinde fırsat reyonu görünce birkaç parça seçtim.

Oğluma;

Yağmurluk
 Yağmur Botu
 Kendime;
DIY çalışmalarım için,Şablon Seti

 Marine temalı masa hazırlamak için,Runner
İndirim bitmeden uğrayabilirsiniz.
100tl üzeri kargo ödemiyoruz.
75tl üzeri kapıda ödeme imkanı var.

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

Not:Kampanyalar sürerken,verdiğim siparişleri fikir olsun-indirimden faydalanmak isteyenlerin haberi olsun diye ekliyorum.

3 yorum:

  1. bende kanvas ceketten oğluma aldım canım, güzel bir indirim var gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Cingifilli, çok güzel parçalar seçmişsin, paylaşmakla da çok iyi etmişsin indirim haberleri hepimiz için iyi oluyor, gözünden kaçanlar da yararlanmış oluyor fena mı;)? umarım eline ulaşırlar ve güle güle kullanırsın;) sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. dıy şablonunu çok sevdim:)uğrayacağım bende tchiboya sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...