İzleyiciler

6 Şubat 2013 Çarşamba

İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ:BEBEĞİM İÇİN

Son 3 yıldır internetten sık alışveriş yapıyorum.
İndirimlerin sıkı takipçisiyim.
Aldıklarım gelince giyindiğimde-oğluma giydirdiğimde 'biz internetten birşey bulamıyoruz'diyerek üzülen arkadaşlarım oluyor(onlar kendilerini bilir:))
Bende kampanyalar bitmeden-siparişi verdiğim an,ne aldığımı eklemeye karar verdim.İndirimi kaçırdım diye bana söylenmeyin lütfen:))

Bugün Markafoni'de Benetton Kids kampanyası var.Ben oğluma kış alışverişini abarttığım,bahar alışverişini bitirdiğim için yaz alışverişine başladım(evet görmemişin bir oğlu olmuş...modundayım*hoşgörün:)

Aldıklarım:
Şort salopet 26.90tl
T-shirt:13.90tl
T-shirt:13.90tl

T-shirt:8.90tl
T-shirt:8.90tl



Dilerim sağlıklı,mutlu günlerde giydiririm miniğime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...