İzleyiciler

25 Şubat 2013 Pazartesi

Hafta sonu kombini+Bebekle gezmece

Geçen pazar günü bol güneşi,ılık havayı görünce Batu ile dışarı çıktık.Adana'da çok sevdiğim Gazipaşa,Ziyapaşa caddelerinde yürüyüş yaptık.

Her yerde indirim var,vitrinler pek hoş.

Jean:Zara
Denim Gömlek:Rodi
Trençkot:Koton
Leopar papiler:Hangar

 Bu sokak barlar sokağı olacakmış.Geç kalınmış bir proje...

 Dinlenelim,biraz da kalori alalım diye mola vermişken oğlumuzu izledik.
O ise son günlerde vazgeçiremediğimiz aktivitesindeydi:'eline aldığı her nesneyi diş kaşıyıcı olarak kullanıyor:('Sürekli elini siliyorum ama gözümden kaçtığı bir an da farklı maddeleri ağzında buluyorum.Mikrop kapacak diye ödüm kopuyor.
 Evde kıpır kıpır olduğundan,sürekli kucağımda olmak istediğinden pusette bazen sıkılıyor.
Hareket halindeyken sorun yok,etrafı inceliyor.Kızlara gülücükler saçıyor:)Çapkın olacak sanırım.
Ama sabit kalmak istemiyor,yürüdüğü günleri düşünemiyorum:)

Bebekle birini rahatsız edermiyiz tedirginliği ile mekanların köşe masalarını tercih ediyoruz.Her an çıkıp gidecekmiş havasındayız;)
Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

15 yorum:

  1. adanaya yaz erken gelmiş :)benim kızım da yavaş yavaş eline aldığı nesneleri ağzına götürmeye başladı. sanırım uzun zaman da bu devam edicek...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oluyor genelde:)Evet bu diş olayı uzun sürecek sanırım.
      Sevgiler...

      Sil
  2. tam alışveriş mevsimi değil mi? indirimler sıra sıra..
    küçük bey iyice büyüdü artık.. diş kaşıyıcılara gelince.. dila da aynıydı.. elinle tutabildiği herşeyi ağzına götürürdü... halıyı kaldırıp ağzına aldığını bile bilirim :) o kadar feci.. çok şükür hiçç hasta olmadı.. allah koruyo bu bıcırları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her yer indirimde.Alışveriş aşkım artıyor:)
      Beyimiz büyüyor günden güne...
      Halıyı ağzına almakmııı:))bizimki onu henüz yapmadı:)Bende korunduklarına inanıyorum...

      Sil
  3. ohh ne güzel anne oğul gezmeler:)çok tatlısınız sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ayyvsiz ne tatlısınız yine, ohh bak yeni alışveriş arkadaşı artık Batu'cuk sana ;))
    Bu arada çıkaramadım ben neresiymiş canım o barlar sokağı olacak yer?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Evet yeni alışveriş arkadaşımı buldum:))
      Ziyapaşa civarı canım Lacoste karşısı...

      Sil
  5. bizdede bi cafeye vs gittiğimizde aynı kaygılar var ama alışcağız galiba zamanla. benim oğlumda ellerini ağzına sokuyor sürekli :) bi de bi sorum olacak anne oğlu ya da baba oğul aynı kıyafetler nereden bulunabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışırız sanırım.Ah bu eller yokmu bu eller:))
      Aynı kıyafetleri çok kıro yapmışlar,yani bana hem güzel hem kombin kıyafetler denk gelmedi.Ben kendim uyduruyorum:)

      Sil
  6. tabii buldunuz bizim gibi güneşli havayı hooopppp haydi dışarı...

    YanıtlaSil
  7. BATUHAN EREN bir hayli büyümüş gezmelere başlamış iyice, havalar oldukça güzel gidince Adana'da içerilerde durmak olmaz, siz de haklısınız. Batu'nun kabarık dokulu battaniyesini kıskandım doğrusu:). Güle güle kullansın kuzum:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah hızlı büyüyor.Battaniyesini bende çok seviyorum.Anneanne hediyesi...
      Teşekkurler.
      Sevgiler...

      Sil
  8. maaşallah cok tatlı oğlunuz var.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...