İzleyiciler

18 Şubat 2013 Pazartesi

BEBEK ÖNCESİ-SONRASI SERİSİNE BİR YENİSİ EKLENDİ

Aylar önce Mekan Aynı-Değişen Ben postumda:'bebeğimle aynı yerde fotoğraf çekme'hayalimi yazmışım.
2hafta önce yazlığa minik bir kaçamak yapmışken,bu seriye yenisini ekledim(k)
Yürüyüş dönüşü oğlum uyuyakaldığı için(evde uyutamadığım bebişim dışarda kendiliğinden uyudu) tam hayalimdeki kareyi yakalayamadık ama olsun.
Birkaç ay önce nasıldım,şimdi nasıl... dediğim bir anı daha paylaşmak istedim.


Önceki postumda yer alan fotoğrafları da ekliyorum.Bence en güzeli Batuhan'lı olan:)

Ben yazı özledim.
Hadi yaz gelsin(kısmetse) bücürümle beraber bu seriye yeni kareler ekleyelim.

Sağlıklı,mutlu bir hafta diliyorum...

13 yorum:

  1. Özendim bana da ilham oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Yapmalısınız.İlerisi için güzel hatıralar bunlar...

      Sil
  2. çooo tatlısınız:)bence mutlulugunuz kat be kat artmış sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çok teşekkürler.Öyle oldu Batuhan sayesinde.Sevgiler;)

      Sil
  3. hihi çok tatlı bi fikir ben de kızımla yapıcamm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap canım,çok güzel oluyor.Aynı kıyafetlerle de yapıcam öncesi-sonrası durumlarını fotoğraflicam;)

      Sil
  4. Çok güzel, çok orijinal bir fikir :) çok sevdim, öncesi ve sonrası durumlarını daha çok merak ediyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler;)Daha sık eklemeyi planlıyorum ah oğlum bir büyüse:)

      Sil
  5. Siz çook ama çok tatlısınız, ne güzel bir annesin sen öyle. Bende yazı özledim bir an önce yaz gelsin sevdiceğimle ben kavuşayım, sen oğluşunla ve eşinle seriye yeni kareler ekleyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler.Yaz gelse hepimiz mutlu olucaz sanırım;)

      Sil
  6. senin bu serini çok seviorum..büyüyünce eminim prensinin de çok hoşuna gidicektir.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım.Dilerim beğenir prensim.Sen de prensesine yaparsın;)

      Sil
  7. Yaa ne tatlı :) Serinin devamını da heyecanla beklerim ;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...