İzleyiciler

4 Şubat 2013 Pazartesi

BEBEĞİMLE 4.AY ❤

Günler çok çabuk geçiyor,4.ayımızı geride bıraktık.
Buna rağmen Batu sanki yıllardır bizimleymiş gibi hissediyoruz.Garip bir duygu bu...

Cmt akşamı son dkda gelen tlfla her zamanki arkadaş grubumuzla buluştuk.Tüm ev gezmelerimizde Tosun Paşam bize eşlik ediyor.
'Şimdi büyük gelir'diyerek giydirmediğim,giydirdiğimde tam olan-çok beğendiğim-kısa süre giydirip,kaldıracağım cicilerinden birini giydirdim.
Evden çıkmadan babamıza rica ettim:4.ay yazımız için birkaç kare çekti.

Dakikalarca gülücük dağıtan oğlum fotoğraf çekileceği zaman somurtuyor yada makineyi inceliyor,bilmiş bakışlar atıyor:)

4.ayımız biterken biz böyleyiz:


Eşimde her ay hatıra fotoğraflarımıza dahil olacakmış*sanırım ana-oğul aşkını kıskandı:))

Gezmelerde etrafı inceliyor,kendisi ile ilgilenenlere anlamlı bakıyor.Bazen gülücükler saçıyor,
bazen ciddi bakışlar atıyor.
Burada ne düşünüyor acaba:)
Bayılıyorum bu hınzır haline.

Bu ay neler değişti:
*Miniğim diş çıkarmaya başlıyor diye sürekli elini ağzına götürüyor,sürekli önlükle,elimizde bezle geziyoruz.Kabızlık ve terleme sorunu yaşıyor.Kış ortasında ne kalınlıkta giydireceğimi kestiremiyorum.
*Oyun halısı aldık,çok faydasını görüyoruz.Müzikli,hareketli oyuncaklara tepkiler veriyor,kendince konuşuyor(yani uyduruk ama tatlı
sesler çıkarıyor),elleri,ayakları ile onlara vuruyor,ses çıktıkça birşey başarmanın tadını ilk kez yaşıyor:)mutlu oluyor.
*Biz işe giderken sabahları anneanneye bırakıyoruz,o anlar kötü oluyor.Dudak büzüyor,gözleri doluyor:(Şuan bunu yazarken bile gözlerim doldu:()
*Avm'ye haftaiçi götürüyoruz(nadiren)Çok kalabalık olmasın ama biraz gürültüye,evden farklı ortama alışsın istiyoruz.Büyük merakla ve keyifle etrafı inceliyor.
*Kucağımı dolduruyor,tam sevmelik-mıncırmalık boyuta ulaştı.Günlük spor hareketleri yaptırırken biraz da mıncıklıyorum,rahatsız olmuyor hatta sesli gülüyor.

Sağlık kısmı;
-Gaz problemimiz devam ediyor.Biogaia kullanıyoruz.O iyi geliyor.Karnına masaj yapıp Colic-X kremini sabah-akşam sürüyoruz.
-Uyku düzenimiz;düzensizliğin düzeninde devam ediyor.Gece 12gibi uyuyor,2,5 bazen 2 saat arayla uyanıyoruz,yatağı yatağımızın hemen yanında olduğu için ıhh dediği an uyanıp yanıma alıyorum,emziriyorum.Bazen yorgunluktan uyuyakalıyorum beraber uyuyoruz saatlerce,bazen karnı doyunca yerine yatırıyorum.
Gündüz uykusu anneannede olduğu günler daha düzenli.Çünkü mama ile karnı tam doyunca öğleden sonra 2,5-3saat uyuduğu günler oluyor.Benle olduğu günler bana naz yapmaktan gündüz pek uyumuyor,bücür:)
-Saç diplerinde konak denilen kabuklar arttı.Doktorumuz eczanede satılan 99serisinden organik şampuan önerdi.Önce zeytinyağı sürüp,sonra az birşey karbonat ile bekletip taradık,şampuan iyi geldi ama saçlarının bir kısmı döküldü.Çıkmasını bekliyoruz.
-Ek gıdaya 4.ay bitince geçenleri duyuyorum ama doktorumuz bize geçmeyin dedi.Anne sütü ve benim işte olduğum günler mama-anne sütü ile besleniyor.Kilosu-boyu gayet iyi,çok şükür.

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

15 yorum:

  1. :)) hınzır bakışına bittiim :) lokum gibi ya maşallah ,allah nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Batu'ya..Büyüyor yavaş yavaş minik kuşlarımız.Bu arada Batu babasının kopyasıymış,birlikte oldukları karede aynı poz resmen.Bende gece bir kez verip vermemekte kararsız kalıyorum mamayı.Emerken çok az emiyor bu yüzden 1-1,5 saat ara ile uyanıyor.Mama daha uzun süre tok tutuyormuş..Paylaşmak istersen aylık kilo alımı ortalama kaç gr oluyor canım..Sevgiler,öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Evet şükür sağlıkla büyüyor miniklerimiz.Babasına benzeten çok kişi var.Batu'nun 2.adı da babasıyla aynı;)
      Gece yatarken mama veriyordum,gerçkekten uzun uyuyordu.Son doktor kontrlmüzde kilo artışı çok geldi.15günde 500gr alıyordu.

      İşe gittiğim günler hep mama alınca,gecede verince çok geliyor sandım.Gece mama vermeyi kestim.Olan bana oluyor.Çok sık uyanıyorum.Ama olsun,ileride obezite sorunu olan çocuklardan olmasın istiyorum.
      Sen verebilirsin.Hatta doktorların çoğu öneriyor.Annede bebekte uyusunki bebek büyüsün annede dinlensin sütü biriksin diyorlar.

      Ben bu hafta yeniden geceleri mama ile uyutmaya başlicam.Doktor rahat ol diyor.

      İşe geldiğim günleri 3'e indirdim.4gün oğlumlayım,o günlerde sadece süt veriyorum.

      Sil
    2. Biz ayda ancak 700gr alıyoruz :( Sadece emziriyorum ben canım.Bir de benim kızım formunu korumaya çalıyor sanırım fazla emmiyor.Gündüzleri bu aralar 5dk emip oyuna başlıyor.Neyse sağlıkla büyüsünlerde önemlisi o.Bu hafta bizim de kontrolümüz var doktorumuz önerirse ben de başlıyım bari mama vermeye..Ben çalışmadığım için uyku çok sorun olmuyor ama,tabi senin dinlenmen lazım canım,sağlıklı günler diliyorum..

      Sil
    3. Canım neden üzülüyorsunkiii.Gayet normal sizin gidişiniz.Bizim bücür 15 günde bir kontröle gidiyor.son2aydır.15günde500gr alıyor diye uyardı bizim doktor.Bizim bücürde sık emiyor ben evdeysem oyun yapıyor.Uyku benim için önemli.uykusuzluğa alıştım ama aşırı az uyuyunca çok gergin oluyorum:)

      Sil
  3. zaman ne çabuk geçiyor hakikaten sanki dün gibi doğumu, koca adam olmuş bu annesi maşallahh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım.Çok teşekkürler;)

      Sil
  4. Batuhan büyüyor gerçekten de:) 4. ay olmuş ah kuzum yaa, çok tatlı bakıyor, yeğenimin de böyle koltuk kenarında duruşu vardı tam da 4. ayında aynı ona benzettim çok tatlı oluyorlar, Allah nazarlardan saklasın, siz de bence çok hızlı bir şekilde forma girdiniz maşallah çok tatlı görünüyorsunuz, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Sağolun.Bu masumluk herşeye değer...
      Forma girdiğim söylenemez aslında:(yinede teşekkürler

      Sil
  5. zaman ne çabuk geçiyor maşallah kocaman olmuş.

    YanıtlaSil
  6. ÇOk tatlı masallah ya Allahım nazarlardan korusun onları :)

    YanıtlaSil
  7. ayy maşallah:)lokum resmen bebişiniz sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. son fotografa bayıldımmm ya tam yemelik ne cinlik düşünüyorsa :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...