İzleyiciler

12 Şubat 2013 Salı

Bebeği olanlara tavsiye:OYUN HALISI


 Bücür oğlum kucaktan kucağa gidip gezmek istiyor.Bizde çok keyif alıyoruz ama günden güne killosu artıyor,bel fıtığım da olunca oğlumu uzun süre kucağımda taşımak bazen çok yorucu oluyor.

İlgisini çekecek,bizi 5dk da olsa dinlendirecek bir çare düşünürken,el-göz koordinasyonu da gelişmeye başlamışken,doktorumuza da danışıp bir oyun halısı aldık(birkaç hafta önce)

İlk an renkler ilgisini çekti.Şaşkın şaşkın baktı.

 Sıkıldığı an bende dahil oldum halıya:)
 Oturma odamızda köşeli koltuğun yastıklarını kaldırıp,oyun halısına yer açtık.
Oğlumun gelişimine katkıda bulunuyor.
Hem de yorulduğum zaman,hatta bir çay-kahve hazırlayacağımda kurtarıcım oluyor.
 Kaplumbağa ve yıldız hem müzikli,hem ışıklı,civciv çıngıraklı,çiçek ise aynalı.

Köpek klübesi ve bulut ses çıkarabilecek malzeme ile dolu,ayrıca hareket ediyor.Yan tarafa açınca:klübeden köpek,bulut altından güneş çıkıyor.İlerde öğretici olarak kullanılabilir bir ürün.
Aylar sonra sayılar,harfler,hayvanlar,araçlar,renkleri öğretmede kullanırız kısmetse.
(İçimdeki öğretmenlik güdüsünü oyuncak seçiçimimde de bastıramamışım:)

Batu son günlerde balıkla çok uğraşıyor.Kuyruğundan yakalayıp,tırtıklı yeri ile damağını kaşıyor:)

E-bebekten aldık.İndirim hala devam ediyor.
İnternet sitesinden bakmak isteyenler buyrun:Bondigo Oyun Halısı

18 yorum:

  1. oyun halıları çok kullanışlı oluyor gerçekten. sonrası için de aktivite masalarından önerebilirim sana. biz chicco'nunkini almıştık. neredeyse 2 yaşına kadar oynadı. hala da aklına esince gidip birkaç yerini kurcalıyor. bu arada oğlun çok tatlı. 41 kere maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aktivite masalarını birkaç arkadaşımın evinde gördüm ama henüz araştırmadım;)tavsiyeni dikkate alıyorum hemen araştırıyorum,seneye lazım olacak kısmetse.
      Oğlum şirin bir şey yada bana öyle geliyor:))çok teşekkürler.

      Sil
  2. ah ben onun o gamzesini yiyim :)) yedim bitirdim bütün fotoları..çok tatlı maaşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)İlk kez gamzeli fotosunu ekledim.Nazarı çekiyor aynı anası:))teşekkürler.

      Sil
  3. bizim kız gelsin ben de alcam canım bundan.güle güle oynasın batuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)al şekerim,beğenirsin.Teşekkürler muckss.

      Sil
  4. Çok beğendim canım batuhan erene maşallah oyun halısı süper fikir bence renkler bebeklerin çok ilgisini çekiyor okumuştum güle güle oynayın :)

    YanıtlaSil
  5. çok şekermiş ama içindeki daha bi şekermi ne :) bende bakayım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)evet bence içindeki daha şeker.

      Sil
  6. bnede kıızm için almıştım. çok eğlenceli oluyor.

    YanıtlaSil
  7. benim de aklımda bu oyun halısı, tabi ilerleyen zamanda :) gülücükleri saça saça oynasın miniğin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırsın şekerim,bir doğsun daha neler alırsın neler...Sağol canım.

      Sil
  8. Ben onu yer bitiririm. Maşallah, nasıl büyümüş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Evet maşallah hızlı büyüyor.

      Sil
  9. Aaa Batuş gamzeli fotoda aynı sen ama :) Maşallah,maşallah..Bu aralar bizim küçük hanımı hiç bişi mutlu etmiyor edinsek mi ne yapsak bir tane..Kucaktan inmek istemiyor.Bıraktığım anda basıyor çığlığı..Belki oyalanır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Oh bee babası dışında bir fotosunda da bana benzetildi,gam yemem:))
      Canım valla tavsiye ederim,işe yarıyor.Bizim bücürde kucaktan inmek istemiyo,oyalamada işe yarıyor bazen.

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...