İzleyiciler

14 Şubat 2013 Perşembe

14 ŞUBAT...

Yıllar önce farklı bakıyordum 14 Şubat'a.
Sevgilimin olmadığı zaman o günü sevgilisi olmayan arkadaşlarımla alışveriş yaparak,gezerek,güzel bir yemek yiyerek geçirip eve döner,akşam da babam elinde 3kırmızı gül ile geldiğinde:'Benim üç sevgilim var'(annem,kardeşim ve ben:)demesiyle mest olurdum.(Başka seçenek yoktu:))

Eşimle ben üniversite 2.sınıftayken sevgililiğe adım attığımızda:yıllarca,haftalar öncesinden hediye aramaya,o gün için planlar yapmaya çalıştık.(Katkım büyüktü:)
Evlilikle beraber Sevgililer Günü form değiştirdi.Kocamın neye ihtiyacı varsa onu 14Şubat'ta hediye etmeye başladım:)Dışarda yediğimiz yemekler yerine,sakin ve huzurlu evimizde benim hazırladığım süslü masalarda,eşimin seçtiği şarkıları tercih eder olduk.(Her yıl aynısını yapmıyoruz tabiki)

Geçen yıl:14Şubat2012 günü hayatımın en heyecanlı günlerindendi.Bebeğimiz olacağını o gün öğrendik.
O andan sonra hayatımda 14Şubat'ın yeri değişti.

Bu yıl da minik oğlumuzla geçireceğimiz için kendimi şanslı hissediyor,şükrediyorum.

Bu günü abartanlara da,önemsemeyenlere de saygım sonsuz.
İçinizden nasıl geliyorsa öyle yaşayın.
Tek bir tavsiyem var:hiç bir çiftle kendinizi kıyaslamayın.
'Her çift farklıdır','erkeklerin çoğu odundur','zamanla yontmalı yada olduğu gibi kabul etmeli'gibi sıradanlaşmış ama doğruluk payı olan cümleleri hatırlatır,sevgililer gününüzü kutlar,kaçarım;)


11 yorum:

  1. Bu güne özel yazınız çok tatlı olmuş, sizin de bu güzel gününüzü kutlar, sevdiklerinizin etrafınızı kuşattığı, uzun güzel, tebessümle dolu geçen yıllar geçirmenizi temenni ederim, Batuhan Eren'in de tatlı yanaklarından öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Teşekkürler.Bizde size sevgilerimizi yolluyoruz;)

      Sil
  2. Sevgililer gününüzzz kutluu olsunnn :)
    Harika evde başbaşa olup huzurla geçirmek en büyük hediye bencee :)

    YanıtlaSil
  3. baban ne düşünceliymiş...
    oğlunuda senide öperim
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir sağolsun.
      Bizde seni öptük:)

      Sil
  4. sevgililer gününüz kutlu olsun:)bence da evde romantik bir yemek bugün için süper düşünce...sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde:)
      Bu yıl romantik olurmu bilemem:)

      Sil
  5. Sevgi çocuk sahibi olduktan sonra başka boyut kazanıyor,sevgi gününüz kutlu,sevgileriniz daim olsun tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canım.Sizinde kutlu olsun.Daim olsun...

      Sil
  6. Çok tanıdk gelen bir yazı okudum :))) Neye ihtiyacın var ,kısmı hatta birebir :))))
    sevgililer gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...