İzleyiciler

13 Ocak 2013 Pazar

ŞU AN...SIRADAN BİR PAZAR

Niyetimiz kar görmek için Tekir'e gitmekti.Hatta bücür oğluma astronot mont denilen içi polar,dışı rüzgar-su geçirmeyen bir mont,bere alıp hazırlık bile yaptım.Ama bu hafta çok soğuk olunca yine 'gezerken bebeği hasta etmeyelim' korkusu baskın çıktı.Vazgeçtik;kar hevesimizden.

Kahvaltı yapıp,evi toparlayalım derken bu saat oldu.Yapışıp kaldığım köşe koltuğun bir kenarında ise yapmak istediklerimi özetler bir görüntü hakim:

*Beşiktaş aşkımızdan dolayı abone olduğumuz(bence gereksiz olan)dergiyi merak ettim.(Aylardır kapımıza geliyor.Alıp bir köşede biriktiriyoruz.Kocacığım turşusunu kuracak sanırım:))

*Aylık dergilerimden Evim dergisinin kendini tekrarladığını düşünüyorum.Bu ay onu almadım Baby&You aldım.(4.ay bitince doktorumuz önerirse ek gıdaya geçme durumumuz olabilir.Son zamanlarda araştırmadayım)

*Pasta yapmak için en basit tarifleri içeren kitabımdan yardım alacağım.

*Uzun süredir istediğim profesyonel fotoğraf mak.geçen haftalarda aldım.Kullanma kılavuzunu okuyup harikalar yaratmayı planlıyorum:)

*Tatlıyı azaltma kararı aldım,hadi bakalım.Bitter çikolata ile mutlu olabilecekmiyim:)

*Birde kış bitmeden bir snood bitirmek istiyorum.(Örgü bana terapi gibi geliyor.Stresimi alıyor,dinlendiriyor)
Tombik,yakışıklı,tatlımı tatlı minik oğlum dergi karıştırmama,örgü örmeme izin verirmi dersiniz;)?

Mutlu pazalar...

12 yorum:

  1. Masallah bebise:) cok tatlis masallah mutlu pazarlar omurinandi.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bence pek hoşlanmaz. Hep bana bak, hep benle oyna der gibi duruyor minnoş bey :D

    YanıtlaSil
  3. MAŞALLAH AFACAN AFACAN BAKIYOR :))

    YanıtlaSil
  4. bu oğlan kocaman çok şirin şeker bişi oluyor dikkat edin kendisine:)




    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)çok teşekkürler.ay bence de dikkat etmem gerekecek.çapkın bakışları fena:)

      Sil
  5. Annesinin kuzusu bence annesinin hobi zamanı olmasını ister, ama azz :))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...