İzleyiciler

7 Ocak 2013 Pazartesi

ŞU ANDA ÖZLEDİKLERİM...

Şu an iş yerimdeyim.Dışarda deli gibi yağmur yağıyor.Ve ben çok şey özlediğimi farkedince yazmak istedim.

En çok bebeğimi özledim.
Kucağıma almayı,kokusunu,boncuk gözlerini,minicik ellerini...offf daha fazla yazamayacağım Gözlerim doldu(duygusallığım anne olunca daha da arttı:()



Uzun süren kahvaltı sofralarını özledim.
Bebişten sonra amaç:keyiften çok 'karın doyurma' ile sınırlanıyor,çoğu zaman...
Kahvemi,atıştırmalıklarımı alıp karalama yapmayı,beğendiklerimi listelemeyi,sonra bir bir onları yapmayı özledim.
Yaz günlerini ve sanırım hamileliğimi özledim:)

11 yorum:

  1. tam boncuk ya..az kaldı kuzmm kavuşmana:)bak akşam oldu

    YanıtlaSil
  2. :) İşe dönmüşsünüz öte yandan gerçekten kolay olmadığını tahmin ediyorum, anne olmasam da henüz.. özlenmez mi bu şirin bey;). Allah kolaylık versin, hep aynı şeyi duyuyorum, anne olduktan sonra çok daha duygusallaştım diyorlar:)...

    YanıtlaSil
  3. anne olmak çok güzel bir duygu hele evlat dünyanın en güzel şeyi fakat çocuktan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmuyor bu da bir gerçek :))

    YanıtlaSil
  4. masaallah ozlenir tabi boyle tosun oglan. keske imkanin olsada daha cok evde olabilsen.calisma hayatina alismis, belirli bir rutini olan, duzeni olan insana tamamen calismamak olmuo ama boyle zamanlarda biraz azalabilse pek iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  5. Özlenmez mi ama annesi... Hem de nasıl özlenir...Ama liste uzar gider. Büyüdükçe liste de kabarır. Ama o listedekiler gözünüzde tütmez yeter ki o iyi olsun...

    YanıtlaSil
  6. Çok zor çalışan anne olmak :/

    not: Hamile halin çok tatlı cingifilli

    YanıtlaSil
  7. canım benim ya.. hep en güzeli özlüyoruz değil mi.. işteyken onları özlüyoruz.. evdeyken yalnız kalmayı.. uykusuzken 2 dakika uyusam diyoruz, sabaha kadar kuzumuzu özlüyoruz.. anneyiz işte biz.. çok şükür anneyiz..

    YanıtlaSil
  8. oow kıyamammmm ama hepsı senın ve hepsıne sewerek kavusucaksın tatlım:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. İŞ YERİMDE YOĞUN OLDUĞUMDAN ŞİMDİLİK TOPLU CEVAP YAZIYORUM(HİÇ SEVMESEMDE)
    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.HALİMİ ANLAYAN BİRİRLERİNİ GÖRMEK BENİ MUTLU EDİYOR.
    ANNELİK SÜPER GÜZEL VE SÜPER ZOR BİR DURUM AMA PAHA BİÇİLEMEZ BENCE.
    ÇALIŞAN ANNE OLMAK İSE ÇOOOK ZOR.AMA HERŞEY OĞLUMA DAHA İYİ İMKANLAR SUNMAK İÇİN...

    YanıtlaSil
  10. anne olmak zor:)ayrılıklarınız minicik olsun..

    YanıtlaSil
  11. Bu paşa nasıl bu kadar büyüdü, daha yaz dünmüş gibi karnın burnunda ordan oraya geziyodun şimdi miniğin yanında :) ne mutlu sana inşallah hep çok mutlu olursunuz..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...