İzleyiciler

24 Ocak 2013 Perşembe

PROFESYONEL MAKİNE İLE AMATÖR FOTOĞRAFLAR

Hiç fotojenik değilim.
Beğendiğim fotoğraflarım:çocukluk yıllarımdaki şirin kız hallerimde saklı.

Fotoğraf çektirmek yerine çekmeyi daha çok seviyorum.

Minik prensim doğduktan sonra;her anı ölümsüzleştirme isteğim arttı.
Blogum için daha kaliteli fotoğraflar da fena olmaz diye düşünüyordum.
Bir süre araştırdım.AFAD'a(Adana Fotoğraf Amatörleri Derneği) giden arkadaşlarımdan ve eşimin iki kuzeninden fikir aldım.Makinemi seçtim.

Evde Batu'yu çekerek ilk denemlerimi yaptım.
Geçen bir hafta sonu eşim ve kardeşimle güzel havanın tadını çıkarıp,makineyle amatörlüğümüzü konuşturduk:)

Çok eğlendik,çok güldük.
Oldukça fazla(bir kısmı da saçma)fotoğraf çektik.

İşte birkaç kare:

Kocişimin uydurmasyonu:)ama bence ağaç içinden geçen ışık kısmı başarılı,

 Twitter ve instagram'da paylaşım yaparken kocişim hoşluk yaratmış:



Bu kareden sonra birkaç ay kardeşimle yanyana boydan fotoğraf çektirmeme kararı aldım.Kız 34 beden,bense tombik:)
O bir beden büyüse,ben bir beden küçülsem38olsam...(Tatlıyı azalttım ama diyette değilim.Emzirme döneminde sıkı diyet önerilmiyor ve ben bir ay daha bu bahaneye sığınıcam gibi görünüyor:)Sonra hem diyet hem birkaç(sürpriz)uygulama ile yazın rahatça salınıcam:)

Not:Kardeşim ne yese kilo alamayanlardan.Bense hayatının yarısını diyetle geçirenlerdenim.O esmer,ben buğday tenliyim.Hiç benzemiyoruz ama öz kardeşiz.(Soranların merakını gidermek lazım;)
Yaşımız kaç olursa olsun;beraber eğlenmekten,gülmekten,şımarmaktan,soytarılık yapmaktan vazgeçmiyoruz.Dilerim sağlıkla daha nice yılları beraber geçirip yaşlandığımızı görürüz.Altın kızlar gibi gezeriz:)
Dört hatta formasyonla beraber 5,5yılımı geçirdiğim canım üniverstem.(Çukurova Üniv.)

Burası 'aşıklar tepesi'diye geçiyor:)(üniv.de)
Manzarası pek güzel.
Şımarık modda kombin fotoğrafı olmazsa olmaz:
Kombinim;
Hırka:Koton
Body:Mango
Güderi tayt:Gethit
Leopar Babet:Bambi(Markafoni kampanyasından)
Clutch:Sosyete pazarından
Gözlük:Koton

Kardeş kombini;
Gömlek,Ceket:Mango
Tayt:nereden bilmiyorum:)
Bot:Deichmann

Bol fotoğraflı postlarda görüşmek dileğiyle...

Aldığım makinenin kampanyası vardı:AFAD'da dört saat fotoğrafçılık kursu verecekler.İş-ev-bebiş üçlüsünden fırsat bulabilirsem;kursa gitmek istiyorum.Fotoğrafçılık kursuna gidip,kendimi azıcık geliştirip Cingifilli Photography açarsam şaşırmayın:))

18 yorum:

  1. Çok tatlı çıkmışsınız:) yeni fotoğraf makineniz de hayırlı olsun:) içimden bir ses o makinenin Batu için imal edildiğini söylüyor:)). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Sağolun,daha iyisi sizlere olsun.Batu için alındı ama bizde faydalanıyoruz:))Sevgiler.

      Sil
  2. Fotoğraflar çok güzel görünüyor ... Makinenizde hayırlı olsun... Tatlı Batunun fotoğraflarını bizimle de paylaşın :) mutlu günler...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.Batu'ya özel bir blog düşünüyorum.Daha sık paylaşım yapıcam o zaman;)Mutlu,sağlıklı günler...

    YanıtlaSil
  4. Pek şeker kareler olmuş,abla kardeş.İyi günlerde kullan canım,keyifli anlarınız karelesin inşallah.İlk kare gerçekten çok başarılı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.İnşallah...Bence de eşim benden daha başarılı kareler yakalıyor;)

      Sil
  5. Bence gayette fotojeniksiniz maşallah :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımardım şimdi:)çok teşekkürler.Sevgiler...

      Sil
  6. Ayy senin kardeşini görünce benimde sinirim bozuluyor. O ne zayıflık öyle yaa...

    YanıtlaSil
  7. AŞIKLAR TEPESİNE BAYILDIM CANIM FOTOLARIN DA HARİKA KEŞKE MAKİNA VE LENS KOBİNASYONUNU DA YAZSAYDIN MERAK ETTİM BEN DE YENİ 550 D ALDIM DA MERAKLIYIM YANİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum o tepeyi.Bende canon 550D aldım:)seninkide hayırlı olsun;)

      Sil
  8. sen yaza kadar fazlalıkları verirsin canım dert etme, ben napiyim tam mayısta yazın bağrında doğum yapıcam, löp löp dolaşcam yazın :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vermeyi umut ediyorum.canım yavrularımız sağlıklı olsun da azıcık löp gezmenin zararı olmaz;)

      Sil
  9. postunu okurken çok güldüm tatlım. Benim de kardeşim ne yese kilo almayanlardan ve ben ömrüm boyunca diyet yapıp zayıflama hapları kullananlardanım. Sonuç yine tombiğim :) Bu aralar ben de emzirme dönemi bahanesindeyim ama bu dönem bittiğinde diyete gireceğim. Şu sürpriz uygulamaları da merak ettim doğrusu... Fotolar çok güzel bu arada. Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)aynıyız yani.sürpriz uygulamalar güzellik salonunda;)işe yaradığında daha doğrusu uygulattığımda paylaşıcam;)çok teşekkürler,sevgiler.

      Sil
  10. Fotoğraflar çok güzel,Adana olunca daha da beğendim sanki:)sevgiler omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. böyle şeker kız kardeşleri görünce keşke benim de kız kardeşim olsaydı diyorum. neşeniz bol olsun

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...