İzleyiciler

25 Ocak 2013 Cuma

Pancake

Kısa sürede hazırlanan,yenilen ne varsa yapıyorum:)
Bebeğim kısa süreli uyuyan bir bebek olduğundan zamana karşı yarışıyorum.Onun uyuduğu 20dklarda neler yapıyorum neler...

Bugün 5dk da çırptığım,5dk da pişen Pancakeler:
10 dakikalık zamanınız olduğunda deneyebilir,tuzlularla veya tatlılarla süsleyip afiyetle yiyebilirsiniz.
 İçindekiler her zaman evde olabilecek malzemeler;
2Yumurta
2Yemek kaşığı şeker
2Çay bardağı
2Su bardağı un
1paket kabartma tozu
1/2çay kaşığı tuz

(Bu ölçülerle yapıp;hamurun bir kısmını pişirip bir kısmını cam kavanozda buz dolabında saklayabilir,2gün içinde istediğiniz zaman yeniden pişirebilirsiniz)

Yazdığım sıraya göre karıştırdım.
Önce şeker ve yumurtaları iyice çırptım,sonra sütle çırptım.
Un ve kabartma tozunu ekledim.
En son da tuz.

Seramik tavada pişirdim.
Tarifte hiç yağ yok,pişirme sırasında da eklemedim.

Sağlıklı,mutlu günler...

7 yorum:

  1. bayılırım..bu tarifi de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. çok lezzetli görünüyor eline sağlık canım, bakalım benim kızım nasıl olacak o da beni koşturcak mı böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım.kızın eminim çok tatlı bir prenses olacak.sağlığı huzuru yerinde olsun da koştursun şekerim:)

      Sil
  3. Süper tarifmiş, çalışanlar için birebir, hele de sizin gibi tatlı bebişi varsa, çoook mantıklı;). Afiyet şeker olsun.

    YanıtlaSil
  4. hmm..puf puf olmuşlar çok güzel:)
    elinize sağlık...
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. tarifte 2 çay bardağının ne olduğu unutulmuş, o süt mü? fotoda 1 çay bardağı süt olunca emin olamadım..eline sağlık..aslı

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...