İzleyiciler

31 Ocak 2013 Perşembe

İndirimden birkaç parça...

İndirim zamanı alışveriş daha keyifli oluyor.
Bir ürün yerine iki hatta üç parça almak mümkün olabiliyor.

Geçen haftasonu kısa bir Avm turu yapıp,birkaç indirim cicisi aldım.
Buraya da ekliyorum.(Bundan sonra indirim haberlerini ve ürünlerini daha sık eklicem,çünkü;bloglar aracılığı ile görüp beğendiğim-gidip aldığım güzellikler oluyor.Bende belki birilerine fikir vermiş olurum.)

Bu ciciler minik prensim için.
LCW %50indiriminden.
3 ;Bizim ailemizin uğurlu rakamı.Oğlum 3Ekim'de doğdu,eşimle ben3Mart'ta tanıştık.
Rakamlı,yazılı giyisileri sevmesemde 3 beni rahatsız etmedi.

Kendime aldıklarım Mango'dan(Tesadüfen oğlumun cicileri ile aynı renkteler,anne-oğul kombinlerimize yenilerini ekleriz artık)
Mango'da %70indirim başlayalı uzun zaman oldu.Ama hala reyonlara yeni ürün ekliyorlar.
Rodi'de 2ürün alana 2.ürün 10tlkampanyası vardı.Eşime jean pantolon almışken ben de bir gömlek kaptım.Tam aradığım renkte,tam aradığım kesimdeki bu gömleği erkek reyonundan buldum:)


Her yer indirimdeyken akıllı alışverişler diliyorum;)

14 yorum:

  1. çok güzeller canım güle güle güzel günlerde giyinin cicilerinizi :)

    YanıtlaSil
  2. cicilerinizi güzel günlerde kullanın canım :)

    YanıtlaSil
  3. hepsini musmutlu günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle giyin canım oğluşunla cicilerinizi..

    YanıtlaSil
  5. iyi günlerde kullanın canım

    YanıtlaSil
  6. ohh güzel günlerde giyin insallah.kot gömlek favorim oldu:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. gömlek çok hoş, giydiğin bir gün fotolarsan duruşunu da görmüş oluruz genelde rodi kalıpları pek hoş olmuyorda, ama sen begenip aldıysan bir kerameti vardır kesin...bu arada bebeğine aldığın ürünler (yatagıydı, arabasıydı, bakım ürünleriydi vs.) memnun kaldıkların ya da gereksiz olduğunu düşündüklerin üzerine bir post yaparsan çok hayra geçecek :)yani benim gibi bebek bekleyen anne adayları için özellikle de erkek bebek bekleyenlere.. sevgiler.. aslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hafta gömleği giyip,yazı hazırlicam.yorumunuza bayıldım:)çok teşekkürler.bebekle ilgili ayrı bir blog açıp daha çok yazı yazmayı planlıyorum.Bu hafta önerdiğim ürünlerle başlayayım o zaman;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...