İzleyiciler

17 Ocak 2013 Perşembe

BUGÜN

İşe gitmedim.Moralim bozuk halde evde kafa dinliyorum.Grip oldum halsizim.
Kardeşim uğradı,biraz sohbet ettik,yemek yedik,oğlumu sevdik.
Miniğim sanki beni anlamış gibi.Çok mızmızlanmadı bugün,uzun süredir ilk kez 2saat uyuduğuna şahit oldum.
Fırsat bulmuşken mutfağa girdim,biraz düzenleme yaptım birde eşim için muffin.
Şimdi ise çayımı da aldım yanıma,biraz blog gezip,dergi karıştırmak,örgü örmek istiyorum.Bunlardan birini bile yapsam aklımdakileri dağıtmama yardımı olacakmış gibi geliyor.


7 yorum:

  1. Popişini yirim ben onun yaa! :))

    YanıtlaSil
  2. aman canım kendine dikkat et, bebeğe bakmak sende ,ev işleri sende kocanla ilgilenmek sende,işe gitmek de durumundaysan ohoo oo sapasağlam durman lazım.

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun,bebisin poposuna bayildim:)

    YanıtlaSil
  4. hayırdır inşallah moral bozucu bişey yoktur

    YanıtlaSil
  5. umarım çok kolay geçen bişidir hatta geçmiştir bile...
    o minnağın pantolonunu şiddetle yemek istiyorum:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ay kıyamam,annesinin hasta olduğunu hissetmiş resmen :) Kısa zamanda toparlarsınız umarım.Bu zamanlar yine salgın zamanı sanırım,ben de iki gündür evdeyim ve sıkıntıdan patlamak üzereyim,neyse ki bugün yeni bir site keşfettim,sürekli kombin
    yapıyorum evde :) Fotoğraflardan anladığım kadarıyla siz de çok güzel kek ve çay keyfi yapıyorsunuz. Sanırım sizden ilham alıp şimdi ben de aynısını yapıcam.
    Hastalıkla boğuşan herkes en kısa zamanda iyileşiriz umarım :)

    YanıtlaSil
  7. aman aman nasl da tatlılar anneye de bebeğede maaşallah..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...