İzleyiciler

3 Ocak 2013 Perşembe

BEBEĞİMLE,KIRMIZILAR İÇİNDE BİR YILBAŞI

Ana-oğul kombin serimizin ilki:yılbaşından...


Bebeğime Noel Baba kıyafeti bulamadım.Nette sipariş vermekte geciktim,Mothercare'de beden kalmamıştı derken iş başa düştü.
İlk yılbaşımızda kırmızı ve poposunda ayıcık olan bir alt,kardan adamlı-yılbaşı temalı bir üst aldım.
İkinci cicisini ise düz beyaz body alıp ben boyadım.'ilk yılbaşım-2013'yazdım.Hatırası kalsın istedim.




Çekirdek ailemizi tamamlanmış hissettiğim bir yılbaşı oldu bu yıl.


Her yıl olduğu gibi yılbaşı yemeğini annemlerde hep beraber yedik,sonrasında yakın arkadaşlarımıza uğradık.Biraz vakit geçirip tekrar annemlere geri döndük.
Kombin detaylarım:
Gömlek;Annemin hediyesi Zara
Etek:Tiffany
Çorap:Day Mod
Papiler:Koton

Kocişimin Kazağı:Koton
Pantolon:Fabrika


Dileklerim ise şöyle;
*Ailemin etrafından sağlık,huzur,mutluluk hiç eksik olmaz.
*Oğlumu sağlıkla büyütür,yürüdüğünü,konuştuğunu görürüm
*Şuan oturduğumuz evden(komşularım nedeniyle)kurtulurum.
*Oğlumu daha rahat gezdirmek için istediğim arabayı alırım
.*İşim dilediğim gibi devam eder.

2013 hepimize sağlık,huzur,mutluluk,aşk,bol kazanç getirsin...

22 yorum:

  1. Aa çok tatlısınız Maşallah size:).. Umarım yeni yıl dilekleriniz gerçekleşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.İnşallah.Size de mutlu yıllar;)

      Sil
  2. TÜM İSTEKLERİN GÖNLÜNCE OLSUN. BOYADIĞIN ÜSTE BAYILDM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.beğenmene sevindim.mutlu yıllar;)

      Sil
  3. Çok tatlı olmuşsunuz :) Allahım size birlikte mutlu , sağlıklı uzun ömürler versin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Amin inşallah.Mutlu yıllar;)

      Sil
  4. Canim benim ya cok tatlisiniz :-)
    Masallah..
    Yeni yilin yuregindeki tum guzellikleri getirmesi dilegiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Dilerim hepimize güzellikler getirir.İyi yıllar;)

      Sil
  5. Çoook tatlııı!! Maşallah ikiniz de harika görünüyorsunuz canım! Allah sağlıklı uzun ömürler nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.Beğenmene sevindim.Amin.Darısı başınaaaa:)

      Sil
  6. Umarım tüm dileklerin gerçek olur, mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim öyle olur.Çok teşekkürler.Mutlu yıllar

      Sil
  7. Minikle ilk yılbaşı, büyük heyecan olmuştur tahmin edebiliyorum.Çok tatlı maaşallah, sizlere sağlık ve huzur dolu yıllar inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu:))Çok teşekkür ederim.Hepimize güzel bir yıl olsun;)

      Sil
  8. Çok şekersiniz bayıldım resimlere daha nice güzel yıllara bebişinizle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Sende bebeğinle daha nice yılbaşılar kutlarsın inşallah;)

      Sil
  9. ayyy yerim ben onu masallah nasılda hızla büyüyor, yılbaşı kıyafetlerine bayıldım, mutlu huzurlu bir yıl olsun cnm....sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeee:)Beğenmene sevindim canım.Hepimize inşallah.Sevgiler;)

      Sil
  10. umarım bütün dileklerin hepsi gerçekleşir bu yıl cnm çok tatlı görünüyorsunuz kırmızılar içinde, maşallah size! sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım.Çok sağol.Sevgiler,mutlu yıllar;)

      Sil
  11. enemmm kırmızılar içinde mini noel babacık :))) tam ısırmalık ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Seneye senin prenseside görürüz inşallah.Isırmalık evet:))

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...