İzleyiciler

3 Ocak 2013 Perşembe

BEBEĞİMLE 3.AY

Bugün 3.ayı geride bırakıp,4.ayımıza adım atıyoruz.Çoğul konuşuyorum çünkü;miniğim benim bir parçam.

3.ayda neler oldu?
*Oğlum ellerini keşfetti.Emiyor hatta kemiriyor:)(buarada emzik emmeyi öğrenemedi hala)
Doktora gittiğimizde aynı durum yaşanınca elini çektiğimde öğrendim;bu ayın getirisi olduğunu.Doktor elini çekmememi,kendisini tanımasına izin vermemi söyledi.Böyle böyle birşeyleri tutmayı öğrenecekmiş bücürüm.

*Beni çok daha iyi tanıyor.
İş dönüşü eve gittiğimde yada bazen öğle aralarında emzirmek için eve gittiğimde gülücük yağmuruna tutuluyorum.(Bin şükür)

*Babasıyla daha keyifli zaman geçiriyor.Akşamları sadece bana yapışıp kalmıyor:)

*Çıkardığı değişik sesler günden güne artıyor.

*Hıı birde artık tulumlardan,zıbınlardan zaman zaman uzaklaşıp farklı cicileri giyiyor:)

*Soranlar oldu diye ekliyorum:Gaz sancılarımız halen devam ediyor.Ama azaldı çok şükür.Ben yediklerime dikkat ediyorum ama bişey değişmiyor:Rezene,nane,kimyon,ilaçlardan Nursa Harweys denedik ama en iyi gelen şimdi kullandığımız Biogaia.(Probiyotik özellikli,doğal bir ilaç.Bizim bücüre iyi geldi gibi)

18 yorum:

  1. Maşallah bebişime.Gaz sancıları ne durumda? İş emzirmeyi etkiliyormu? Benim iznim az kaldı kaygıliyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Teşekkürler.Gaz sancılarımız devam ediyor ama azaldı çok şükür.İş emzirmeyi etkiliyor.Benim sütüm zaten yetmiyor.Ben çok çabalıyorum anne sütü alması için.Bazen sağıyorum bazen eve gidiyorum.Sütün çoksa kaygılanma bence.Süt sağmak için makine al istersen;)

      Sil
  2. minik adam olmuş maşallah ona yakında ayağınıda keşfeder ve direj ağzına götürür :) gaz azalmış sevindim zaten bir ay daha çekersin sonra oda kalmaz ama sonrada ek gıdaya başlandığında maalesef kabızlık oluyor ama olsun sağlıkları yerinde olsunda ,nice güzel aylarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.ek gıda sıkıntılarından haberim yok:(

      Sil
  3. Maşallah, bende 3 ay sonra kucağıma alcağım inşallah. Sancıları da geçer inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.sağlıkla kavuşun inşallah;)

      Sil
  4. ay yavrum çook tatlı maaşallah :) karına masaj yapılması da gaza iyi geliyormuş diye duymuştum..

    bu arada bu güzel bebişleri gördükçe gaza geliyorum sanki..kendime bile daha yeni yeni itiraf ediyorum bebek istediğimi..darısı başıma olsun inşallah :)

    güle güle kahkahalarla en büyük mutluluklarla büyütün inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.masaj da yapıyorum;)
      darısı isteyen herkese olsun.super bi duygu;)
      amiin.

      Sil
  5. Batuhan'ın jean'ine ve papilerine bayıldım! Maşallah nasıl büyüdü yakışıklı paşa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Evet kocaman oldu:)

      Sil
  6. maşallah yaa çok datlı

    YanıtlaSil
  7. Evet makine sart oldu insall.h gonlumüzce emzirebiliriz

    YanıtlaSil
  8. size ve sitene ilk defa rastladım ama yorum yapamadan da cıkamıcam doğrusu.oğlun nasıl bir tatlıklıktır oyyhh 41.5 kere maşaallah diyorum allah nazarlardan saklasın.sağlık dolu keyifli bir ömür dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Ayakkabılara bayıldım, maşallah Batu'ya, 3 ayı geride bırakmış bile :)

    YanıtlaSil
  10. Ay ay maşallah,küçük beyimiz de kocaman olmuş da artık jean giymeye başlamış bile..Bizim ellerimizde hep ağzımızda bizde durmadan çekiyorduk,izin verelim bari canım,iyi ki yazmışsın..Öpücükler

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...