İzleyiciler

20 Ocak 2013 Pazar

ALIŞVERİŞ:ZARA İNDİRİMİNDEN...

Zara ürünlerini seviyorum.Bebek beklerken oğlum için güzel alışverişler yapmıştım.Ama ne yalan söyleyim bu son indirimde aradığımı bulamadım.

Çocuk reyonundan oğluma ayakkabı beğendim ama hangi mevsimde o minnak ayakları kaç numara olacak kestiremedim.

Zara Kids cicilerinden pembe yağmur botunu elime aldığımda 38 numara olduğunu görünce hemen denedim.Ve mutlu son:)

 
Jean tercihim ise yıllardır aynı:Dar kesimli,streç ama likralı.
Evde benzerlerinden olsada sık kullandığımdan,eskittiğim nadir giyisilerimden birini bulunca kayıtsız kalamadım.


2.indirim başladı.İlk fırsatımda gidicem.
Kız bebekleri olan anneler mutlaka uğramalı diyorum.Şirin elbiseler,önü pullu bodyler çok güzeldi;)

Mutlu günler...

6 yorum:

  1. Botları çok beğendim canım, Adapazarı'nda Zara olmamasına daha da üzüldüm şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.baktım geçen gün.kalmamıştı:(klasydı seni arayıp sana alacaktım,adanaya döndüğünde benden alırsın dye düşünmüştüm

      Sil
  2. güle güle kullanın ayakkabının fiyatını ögrenebilirmiyim acaba?

    YanıtlaSil
  3. ayakkabının fıyatını bende öğrenmek istiyorummm

    YanıtlaSil
  4. Çok iyiye almıssın belki şimdi bitmiş olabilir indirim inş bitmemiştir ama başka renkleri warsa bende alabilirim güle güle kullan,,,

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...