İzleyiciler

29 Ocak 2013 Salı

7 FARKI BULUNUZ:)


Geçen kış kar görmeye(Adanalıların kaderi bu:)Tekir'e gittiğimizde Batuhan'ım miniminnacık haliyle karnımdaymış.Hoplayıp-zıplayıp fotoğraf çekmelerde,kartopu oynarken benimleymiş.Şimdi ise kucağımda:)

Siyahlara büründüm,aynı tacımı taktım;bu kez bebeğimle gülümsedim.

Hafta sonu gezmemizde miniğimizle mangal sefamızdan,karda fotoğraf çekmekten de geri kalmadık.Miniğim zamanın çoğunu anneannesiyle arabada geçirdi.Şükür üşütmeden,hasta etmeden evimize döndük.



19 yorum:

  1. mutluluğunuz daha da artmış bence:)maşallah diyorum... sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür öyle oldu:)teşekkürler,sevgiler...

      Sil
  2. :)) Çok tatlısınız Batu ile, nerelere de gidilmiş:)) iyi olmuş hastalandırmadan güzel güzel gezip gelmişsiniz annesi ne mutlu. Tatlı Batu şimdilik anlamasa da ilk kar manzarasını görmüş oldu;) öptüm onu tatlı yanaklarından:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Evet anlamadı ama bilmiş bilmiş baktı:))

      Sil
  3. eee daha bebişin karnındayken hep gezmişsin, bebeği de gezgin yapcaksın valla :)
    maşşallah size.Aman hasta olmayın da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi,son güne kadar gezdim:)Doğumdan 2gün önce bile alışveriş yapıyordum:)Gezginci olcak bu çocuk.Hasta etmemek için çok çabalıyorum;)

      Sil
    2. bende mimin var canım
      http://aycelcehayat.blogspot.com/2013/01/yeni-bir-mim-ve-mimlediklerim.html

      Sil
  4. Haahaha en büyük fark ortada çokk mutlu olunnnn hep maşallah Allah nazarlardan korusunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Evet kocaman bir fark var.Amiiin.Çok teşekkürler.

      Sil
  5. ne güzzel bir fark o öyle yirim ya ben onu:)

    YanıtlaSil
  6. Tek bir fark var o da dünyalara değer.. Maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum.Çok teşekkürler.

      Sil
  7. ohh karla da tanışmış aman hasta olmasın kuzucuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıştırdık valla:)Hep arabadaydı.3dk filan dışarı çıkardık,fotoğraf çekmek için;)

      Sil
  8. en büyük fark kucağındaki güzellikle daha müthiş görünüyor olman canım:)))

    YanıtlaSil
  9. daha güzel günlerde beraber olursunuz 14 fark bile olur inşallah :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...