İzleyiciler

19 Ocak 2013 Cumartesi

3,5Aylık bebekler de diş çıkarabilir!Bakınız:Oğlum

Bebeğim son günlerde ellerini daha sık ağzına götürmeye başladı.Doktorumuza sorduğumda 'ellerini keşfediyor,ellerini emmesine izin ver'dedi.Bizim bücür emzik kullanmaya alışamadığı için emme refleksinde kendi ellerini kullanıyor sandım.

Son iki gündür salyasında aşırı artış olunca;diş çıkarma ihtimalini düşündük(annemle)Doktorumuza sormak istedim ama acele ediyorumdur diye vazgeçtim.

Eşi dişçi olan,benden dört gün önce doğum yapan yakın arkadaşımla konuşurken onun bebeğinde de aynı belirtiler olduğunu,eşi kontrol edince diş çıkardığını gördüğünü öğrendim.

Emzirme anlarımız da acılı bir hal alınca baktım.Ve gördüm ki minğimin ilk dişi ışıldamış:)

 Baş parmağımın hizasındaki miniminnacık beyazlık:ilk dişimiz.Heyecanlandım:)
Bir el yetmiyor,iki elini birden ağzına götürüyor.
Diş kaşıyıcısını reddediyor.
Damağı kaşındıkça sinirleniyor,huysuzlanıyor.
Ağlamalar arttı,uyku iyice azaldı:(
Emzirme anları zorlaştı.
Bakalım bizi daha neler bekliyor...

Tüm zorluklara rağmen iyiki var:benim canım oğlum.

21 yorum:

  1. ayy kıyamam yaa sen bu zorlu sürece çok erken başlamış oldun canım..benimkinin 9. aydan itibaren başlamıştı çıkmaya.Hatta belli bir zaman sonra ellerini kulağına götürmeyede başlayabilir diş çıkma sürecinde kulak çok kaşınırmış,ilk zamanlar bilmediğimizden devamlı doktora götürüyorduk acaba kulağında problem mi var,yok orta kulak iltihabı mı oldu acaba diye ama hepsi diştenmiş meğer.Sana şimdiden kolay gelsin tatlım,yeterki sağlıklı olsunlarda hepsi gelip geçiyor.. öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oldu canım.iyimi oldu kötümü bilmiyorum.yaşayıp görcez.kulak kaşınmasını netten okudum,dilerim olmaz.öptüm.

      Sil
  2. yavrum ya çok erken olmuş. Hayırlı olsun aslan o annesi üstsindenden kolaylıkla gelir (İNŞALLAH). ÖPÜYORUZ SİZİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle canım.inşallah kolay atlatırız.bizde öptük.

      Sil
  3. kuzum ya Allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  4. maşallah canımçok şeker olmuş oğlun, diş jelleri bu dönemde çok iyi geliyor. Benim kızımda bu kadardı ilk dişini çıkardığında ve hiç sorun yaşamadık. Dilerim sizin dişlerde öyle gelir. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.diş jeli aldık dün başladık.ay inşallah bizde kolay atlatırız.sevgiler...

      Sil
  5. canım benim kıyamam ben ona....

    YanıtlaSil
  6. Oldukça erkenciyiz yani :) gözün aydın canım ateşsiz atlatırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  7. ayyy kuzu yerim onu:)) dişide çıkmış ayy maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Yavrum benim yaa :) çok tatlı Allahım ona sağlıklı mutlu ömürler versin :) inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)çok teşekürler.amin,inşallah.

      Sil
  9. Parmak emme olayına dikkat edin.. Kuzenimin oğlu için de doktor izin vermişti, 3 yaşında hala baş parmak ağzında geziyor :)) Diş olayı çok erken aylara inmeye başladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa yazdığınız iyi oldu.ben zaten istemsiz olarak elini çekiyorum ağzından,bundan sonrada dikkat ederim:)evet erkenci bu bücürler:)

      Sil
  10. Maaşallah Küçük Prens'e... Koca adam olmak için aceleciyiz demek ki...Sağlıkla İnş... Benim oğlum da 3,5 aylıkken 1 hafta arayla çıkarttı ilk iki dişini... Bizim epey bir salyamız vardı ve iştahımız azalmıştı, tahmin ettik ama yok artık erken daha diyorduk... Minik kuşum sürpriz yaptı... Erken ancak 1-2 aylık iştahsızlık dışında sıkıntısız geçirdik tüm diş çıkarma dönemlerimizi. Umarım siz de sıkıntısız atlatırsınız...Sevgiler... Seher

    YanıtlaSil
  11. çok şeker..maşşallah..ağrısız sızısız gelsin hepsi :)

    YanıtlaSil
  12. Amanın dişler de geldi demek.ağrısız gelmiş ne güzel,dilerim diğerleri de böyle ağrısız sızısız çıkar canım..Bizim ellerde hep ağzında.Durmadan sular akıyor.Bakalım bizimkiler ne zaman gelicek..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...