İzleyiciler

31 Ağustos 2012 Cuma

Hamileliğimde 32.hafta

Blogum son zamanlarda 'bir hamilenin günlüğü' gibi oldu farkındayım ama bu heyecanlı süreç hayatımın merkezini oluşturuyor ve bir sürede böyle olacak gibi...

Dün doktor kontrolümüz vardı,binlerce şükür güzel haberler aldım.Miniğimi gördüm.Kilo almış,büyümüş.Yüzü birazcık değişmiş gibi gelsede babasına benzeme kısmı hala aynı:)

Gözünü açtığı anı fotoğraflamak pek sık görülen birşey değilmiş,bizim bücür hem dil çıkardı hem gözünü açtı.Doktorda o anı yakaladı,çok eğlendik.(Dilerim doğum sonrası da beni hep mutlu eder bebeğim.Hep sağlıklı,huzurlu olur)



Bu ay 2kilo daha alıp +9kilo oldum.
Bu kiloya rağmen hala yuvarlanmadan evden çıkabiliyorum:)Doktorum çalışamaz raporu verdi ama iş yeri kendimin olunca mecburen işe gidiyorum,veli görüşmeleri yapıyorum,öğrencilerle ilgileniyorum.Çok yorulmadan bir süre daha işe devam edeceğim.Derslere girmeyip ders konusunda yakın bir arkadaşımdan yardım alacağım.

Bir yandan da hazırlıklara devam ediyorum:bebek şekerleri,kapı süsü,tüller bu hafta alınacak.Dolap kurulup bebek odamızın eksikleri tamamlanacak kısmetse.Minicik kıyafetleri yıkanıp,ütülenecek.


Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum...

27 Ağustos 2012 Pazartesi

3 HAMİLE:)


Yazlıkta yıllardır tanıdığım arkadaşlarımla yakın zamanlarda anne adayı olunca böyle görüntü çıktı ortaya:)
Aramızda 7şer hafta var.İlk sıradaki anne adayımız kısmetse bu hafta bebeğini kucağına alacak.Sonra sıra bana geliyor:)

Fotoğraf net değil ama hatırası için ekledim.Dilerim seneye üçümüz bebişlerimizle gülümseriz...

24 Ağustos 2012 Cuma

MEKAN AYNI-DEĞİŞEN BEN:)

İlk fotoğraf geçen yazdan:

2.si hamileliğimin başlangıcından:
                                       
                                              3.sü geçen haftadan(hamileliğimde son 8hafta):

Yaz başındaki şu postta da belirttiğim gibi aynı yerde farklı zamanlarda fotoğraf çekip,değişimi paylaşıyorum.Kısmetse diğer yaza bebeğimle bir kare ekleriz bu seriye...

23 Ağustos 2012 Perşembe

Kendime ilk dikiş:Streç Etek

Bu bayramı basit bir etekle geçiştirdim.
Kıyafetlerimin çoğu dar geliyor ve yeni birşeyler almak istemiyorum:aldığım kilocukları geri vereceğimi hayal ederek:)

Geçenlerde aldığım kumaşlardan penye olanından 1etek,1elbise diktim ve bu yaz keşfettiğimiz kahvaltıcıya giderken giydim.

(Bu kadar basit dikişmi dikilir diyebilirsiniz,desenizde haklısınız.
Zamanla dikiş konusundaki gelişimimi beraber görelim istiyorum)
Annişkom ve kardeşim:


Kardeşimle benim;'Birbirinize hiç benzemiyorsunuz'lafını yüzlerce kez duymamız normal dimi?

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Dikiş makinamla ilk dikiş

Dikiş makinamı hayırlamak için sabırsızlandığım ilk gün bebeğime birşeyler dikmek istedim.
Odası için aldığım bebek sepetlerinin yanına eklerim düşüncesiyle bana ait olan mini beyaz sepetin çiçekli kılıfını çıkarıp,kalıp olarak kullandım ve mavi kılıf diktim:

Kısmetse miniğimin şampuanı,pudrası ve kremleri bu sepeti dolduracak.

19 Ağustos 2012 Pazar

Hamileliğimde 31.hafta ve Bayram

Bu bayram sabahı daha mutlu uyandım.Karnımda miniğimin kıpırtıları,içimde heyecanı ve aklımda hayali ile...

Eşim yurtdışından döndü,kuzenim,arkadaşlarım yazlığa geldi.Aile dostlarımızla keyifli sohbetler eşliğinde bayram yaşıyoruz.


Herkese sevdikleri ile beraber mutlu bir bayram diliyorum.

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Hamileliğimde 30.hafta ve yazlık modu


Hamileliğimin29.haftasını paylaşamadım;eşim yurtdışında ve bana güzel fotoğraflar çekmek için makinemizi aldı yanına.Kardeşimin makinesiyle annemin objektifinden hamileliğimde 30. hafta biterken biz böyleyiz:


Ben oturduğum yerden zor kalkmaya başladığım için deniz kenarında şezlongdayım,kumların sıcaklığını sadece ayaklarımla hissediyorum.Kardeşim ise yerime de güneşleniyor,yüzüstü de uzanıyor.(çok özlediğim bir durum:))

Bu hafta miniğimin kıpırtıları oldukça arttı.Dışardan bile farkedilebiliyor.
Kilo konusuna hiç değinmesem daha iyi:)Annem sayesinde yazlıktan obez dönmem mümkün.Şaka bir yana yediklerimi abartmasamda kilo alımım arttı bu ay.Ama ne yalan söyleyim her yediğimin lezzeti daha güzel geliyor bana.

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Erkek Bebek İçin Kumaşlar


Azimle erkek bebek için güzellikler bulmaya çalıştım,çalışıyorum.

Bu kumaşlarda 'arayan bulur' diyerek gezip bulduklarım:

Maviden kaçış yok bunu anladım:)Ben mavi çok şey almak istemiyorum desemde seçenekler beni maviye mecbur bırakıyor.

İki kumaş türünden de 4metre aldım.
Mavili kumaş ince olduğundan yazlık çarşaf,yastık kılıfı dikmeyi düşünüyorum.
Arabalı olan kumaş %100pamuk ve biraz kalın.Bahar kullanımına uygun.

Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum...

10 Ağustos 2012 Cuma

YENİ KUMAŞLAR

Bir süredir istediğim dikiş makinasını aldık.Bebek odası düzeni için yünler,boncuklar,kumaşlar...hepsinin çoğunu attığım için kumaşsız kaldım ve soluğu kumaşçılarda aldım.

Acemi ama hevesliyim dikiş konusunda.

İlk denemelerimde kullanacağım kumaşlarım bunlar:

8 Ağustos 2012 Çarşamba

LOHUSA TACI

Uykusuz gecelerimde mide yanmalarımı unutmak,doğum stresimi atmak(bastırmak desem daha doğru olur) için hayal kurmalar,film izlemeler,kitap okumalarla geçiriyorum zamanımı.(Sabahtan akşama kadar ofiste olmak artık yormaya başladı,üstüne uykusuzluk eklenince huzursuz oluyorum bazen)Gecelerin bu kadar uzun olduğunu farketmemişim daha önce...

Bu gece de değişiklik olsun istedim ve ilk lohus tacımı süsledim.İlk diyorum çünkü birkaç çeşit yapmayı planlıyorum.

Kırmızı saten
Kristal boncuklar
Taç
Silikon tabanca ile basit bir süsleme yaptım:

Gün ışığında boncukların ışıltısı,satenin rengi daha iyi görünür eminim ama yapmışken hemen eklemek istedim.
Beyaz zemin üzerinde tacı fotoğraflayım derken arkada kendi süslediğim çerçeveler...

3 Ağustos 2012 Cuma

Hamileliğimde 28.hafta


Bebeğimi fasulye diye sevdiğim günler çoktan geride kaldı kocaman oldu(bin maşallah)şimdilerde farklı farklı sevgi sözcükleri ile onunla konuşuyorum.(Beni tanıyıp kıpırtılarının artması ayrı bir heyecan.Buarada komik bir durum varki:bebeğim Sıla'nın sesini benim sesimle karışıtırıyor,ne zaman cd'de Sıla dinlesek ben sanıyor,aşırı tepki veriyor:))


2gün önce doktor kontrolümüz vardı ve üç boyutlu şekilde yüzünü gördük 2.kez.Bence babasına daha çok benziyor:bu durumdan şikayetçi değilim ama azıcık kıskanma durumum var:)Aylarca taşıyan,uykusuz geceler geçiren,yeme düzeni ve tüm hayat düzenini değiştiren anneciğinede azıcık benzese fena olmaz:)Şaka bir yana sağlıkla,mutlulukla kucağıma alacağım günü sabısızlıkla bekliyorum.2,5ay kaldı...

Bebeğimin gelişimi güzel gidiyor.Benim kilo artışım ise 'olmasada olur' durumdaymış.İlk 5ay 3kilo almıştım,şimdi 7.aydayız ve 7kilo almış görünüyorum,kilo artışım hızlanabilir diye beni uyardı doktorum.Son aylarda kilo artışı fazlalaşıyor,abartı yemesen bile bu böyle dedi ve yazlıkta aldığım kilolar doktorumun bile gözüne battı.Protein ve yeşillik ağırlıklı,un-şeker-tuzdan azar azar yediğim bir beslenme önerdi.

Bu hafta mide yanması gibi bir sorunum başladı.Doktorum akşam yemeği en geç 7'de yememi,gece süt içmememi(ben zaten süt içemiyorum,Ca takviyemi yoğurttan alıyorum)ve Gaviscon şurup tavsiye etti.
Gece uykusuzluklarımın,rahim ağrılarımın günden güne artacağını,korkmamı söyledi(Biraz telaşlı,pimpirik bir anne adayı olduğumun farkında:))

Hazırlıklara devam ediyorum.Babamızın beğendiği şortlar,tulumlar,minicik pantolonları aldık en son.Oğlum kıyafet konusunda şanslı,tam aradığım gibi farklı ve şirin ciciler buldum.Battaniyeleri,nevresim takımı,alt değiştirme ürünleri...hepsi içime sindi.Şuan en çok düşündüğüm odasının perdesi ve avizesi.Çok az seçenek var ve ben hiçbirini beğenmedim.Bir süre daha araştırıcam,bulmazsam kumaş alıp perdeyi kendim dikmeyi düşünüyorum.