İzleyiciler

24 Aralık 2012 Pazartesi

SİYAH ELBİSE

Akşam farklı,gündüz farklı saç,ayakkabı ve aksesuarlarla kullanabildiğim kıyafetleri seviyorum.

                                          İlk kullanım geçen hafta içi işe gittiğim bir günden;





İkinci kullanım ise öğretmenler günü yemeğinden...



An itibariyle doğum sonrası ilk kombin yazımı yazmış bulunuyorum.Bundan sonra ana-oğul kombinlerimizi de eklemeyi düşünüyorum.

Uyum delisi ben:bazen eşime,bebeğime ve kendime aynı tonlarda kıyafetler seçiyorum.Arkadaşlarımız çok beğeniyor.

Blogumda da aile boyu kombin serimiz için ayrı bir alan ayırsam eğlenceli olabilir dimi;)?


8 yorum:

  1. ivit 3 lü 2li kombinlerini bekliyoruzzz :) yaka kolye çok hoş nerden aldın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. canım göbek falan kalmamış hiç maşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var canım.az da olsa kaldı.siyahlara saklanıcam birkaç ay daha:)

      Sil
  3. Yaka kolyeni çok beğendim canım :)

    Bende de renk uyumu takıntısı var, aynı yada uyumlu renklerde olunca daha bi mutlu oluyorum, çekirdek aileni de görmeyi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben aradığınız duyduğum için yazıyorum mothercare adana ziyapaşada 0-3 aylık bebekler için noel baba tulumu var çok şekerdi ben 2,5 aylık yiğenim için aldım çok kulanışlı ve noel baba kostümü tulum :)Ayrıca Elbise çok yakışmış sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ayy ayy nasıl mutlu oldum anlatamammmm.Çok teşekkürler.İlK fırsatta hemen gidicem.Dilerim bana kalır:)

      Sil
    2. twitterdan yazmıştım aslında ama takipçiniz değilim görmediniz sanırım ben bu cumartesi yiğenime baya bişe aldım vardı 2 tane fln 0-3 ay için bizim kuzu 6.5 kilo ona oluyor mutlu olmanızaçok sevindim adanadan b,r blog sahibi tanımak benide mutlu etti :))

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...