İzleyiciler

17 Aralık 2012 Pazartesi

Gratis indirim ganimetlerim

Alışveriş postu yapmayalı uzun zaman olmuş.Bebek alışverişinden fırsat bulup kendime alışverişi arttırdığım şu günlerde daha sık yazabilirim.

Haftalar önce bloglar ve twitter aracılığıyla indirimi öğrenip Gratis'ten ihtiyaçlarımı almıştım.Gitttiğim günü paylaşmıştım.Burada...
Maillerimi silerken bir arkadaşımın ürün fiyatlarını sorduğu maile denk gelince alışveriş detaylarımı(geç olsada )eklemek istedim.

Kardeşimle beraber beğenip aynı aldığımız ürünler:
Loreal fondöten+kapatıcı+rimel
Max factor siyah göz kalemi
Maybelline kahverengi göz kalemi
Golden Rose eye liner+ruj
The Balm-far paleti+gloss
Vücut losyonu

Benim ekstralarım:
Essence farlar
Pastel oje+rimel
Down under şampuan+sıvı saç kremi
El kremi


Alt sol karedeki kardeşimin cicileri.
Benden farklı olarak Max factor allık,Maybelline gloss seçti.

Çok makyaj yapmayan,düğün ve özel günler dışında fondöten-pudra kullanmayan ama ışıl ışıl glosslara,allık ve rimele hayır diyemeyenlerdenim.

Ürün yorumlarımı kullandıkça ayrı yazılarda paylaşırım.İlk yorumum şu:
The Balm'ın bu far paletine bayıldım.Tek başına bile bir post konusu bence;)

Sağlıklı,mutlu,kokoş günler diliyorum:)

2 yorum:

  1. Ben nasıl kaçırdım bu indirimi hala yanıyorum ona

    YanıtlaSil
  2. ay sonuna yine olacak benım liste hazır bekliyorum
    güle güle kullan aldıklarını

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...