İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

BUGÜN,ŞUAN...

Yine uykusuz geçen bir gece ardından şiş gözlerle güne başladım.Bebeğim kucağa çok alıştı ve yatırdığım an kıyametler koparıyor:)İlk günler bu kadar sesi çıkmıyordu:şimdilerde naz yapmayı,çığlıkla ağlamayı,dudak büzmeyi öğrendi bücürüm.

Sayesinde tek elle kahvaltı hazırlamayı,çay-kahve ikram etmeyi,bloga yazı yazmayı,nette gezinmeyi... öğrendim(ki bu hiç iyi değil.evden az çıkıyorum diye alışveriş sitelerinde hangi ürün ne zaman indirimde diye sıkı takip edip,kendimi alışverişe fazla kaptırıyorum)

Şuan da 20dkdır uyuyor(kaç dk daha uyuyacağı tamamen şansıma,pardon onun keyfine kalmış:)
Fırsat bulmuşken bloga uğradım.Bundan sonra içinde bulunduğum andan postlar yapmaya karar verdim.

Şuan;
Miniğim uyuyor.
Ben onu izliyorum.
Kendime bir kahve yaptım.
Net siparişimle yeni gelen ev botumla,annemin hediyesi leoparlı cicimi hayırladım.



Birazdan da oğlumun teyzesi gelecek,Batu uyanınca kucaktan kucağa dolaşma seansımız başlayacak:)

7 yorum:

  1. kıyamam onun ağlayışına. o ağlayınca ne hissediyorsun. ben tam bu sulu böceğim .tek korkum o ağlarken onu susturmaya çalışmak yerine kendimin ağlaması :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ağlayınca çok kötü oluyorum.doktorda kan alma sırasında beraber ağlıyoruz:(

      Sil
  2. Miniş yavaş yavaş büyüyor, Maşallah:). Sizi de böylelikle ara ara görmüş oluyoruz;) Annenizin hediyelerini güle güle kullanın, cicileriniz çok hoş gerçekten:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.o büyüyor ben yaşlanıyorum:)sevgiler...

      Sil
  3. oyy oyy oyyy... maşallah size...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...