İzleyiciler

14 Aralık 2012 Cuma

Bugün...

Kendime izin verdim,işe gitmedim.Batu'yu sabah aşıya götürdük.Üç aşı birden yapıldı(verem,beşli karma ve zatüre)Ateşi olurmu olmazmı diye başını bekliyorum.Bu saate kadar olmadı,dilerim bundan sonra da olmaz.

Oğlumu doyasıya kokladım,öptüm.Kendi ayında olan bebeklere göre az uyusada kabullendim.Gündüzleri bir kez 2saatlik uyku yakışıklıma yetiyor.O da şuan mışıl mışıl uyuyor(bu cümlemi yazarken ses verdi,sanırım her an uyanabilirim mesajıydı bu:))

D vitamini içiriyorum+güneşlendiriyorum her gün.

Uzun bir aradan sonra elime keçelerimi ve kumaş boyalarımı aldım.Yılbaşı için beğendiğim cici internette satılınca iş başa düştü.Bücürüme bir body süslemeyi düşünüyorum.

E evde olupta atıştırmamak olmaz...Yapacaklarıma zaman bulamam korkusuyla en pratiğinden milföylü börek  ve sallama çay yaptım.

Birazdan da 3gün önce yaptığımız mevlüt fotoğraflarını bloga ekleyip,yeni post hazırlayacağım(bücür bey uyanmazsa tabi)

Sağlıklı ve mutlu günler...

1 yorum:

  1. Canım d vitamini konusunu biraz araştır derim gecen gün tv de bir doktor verilmemesi gerektiğini söylüyordu ben 3 cocugumada vermedim ama sen mutlaka araştır öyle ver olur mü? En iyisi cam arkasından da olsa güneşe çıkarmak ve anne sütünde olanla yetinmek sevgiler bücürü öperim

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...