İzleyiciler

1 Aralık 2012 Cumartesi

BEBEKLE GEZMECE

Bebek öncesi her pazar gününü dışarda geçiren bir çift olarak bebek sonrasında 40gün eve kapanınca bunaldık.Bana saçma gelsede bebeği hasta ederim korkusuyla ilk 40gün sesimi çıkarmadım.Şimdi ne değişti sanki...

Geçen pazar Mersin'e gittik.(Balık,midye Adana'da da var ama bizim bücür arabada super uyuyorken fırsatı değerlendirmek lazım:)
Emzirme yastığı,battaniyeler,yedek kıyafetler...yanımıza aldığımız eşyalarla araba içini oğlumuza göre donattık.

Mersin'de bazen restoranda bazen yat limanında salaş yatlarda balık yiyoruz.Bu gidişimizde kısa süreli otururuz diye lokanta tercih etmedik.
Oturduğumuzda midye yememe izin veren minik oğlum balık ekmeğimden iki lokma yediğimi hissedince uyandı:)Hiç şaşırmadım,çünkü alıştım:yemek yiyeceğim anları özenle seçip uyanıyor:)


Durum böyle:

1-İki lokma mideye iner.2-Kociş hatıra fotoğrafı çeker(oğlumuzun ilkleriyle kafayı yedik biz:)3-Batuhan bey acıkır,annesinin sefası biter:)
Fotoğraflarda belli olan,uykusuzluktan şiş gözleri ile herşeye rağmen mutlu taze anne gülümser...

Bebeğin karnı doyunca baba kucağına alır,anne hızlı hızlı atıştırır.Aman ağlarsa kimseyi rahatsız etmeyelim düşüncesi ile arabaya koşulur.

Anne-baba arsızdır.Bebeğin altını arabada değiştirip Hande Yener konseri için Erzin'e gidilir.Yol boyunca minik prens uyur,annesi onu izler.Emzirme,alt değiştirme rutini arabada devam eder.Konser sırasında anne ve baba dönüşümlü olarak bebişi bekler.Birkaç şarkı dinlenir ve gece eve dönülür.

Bu gezmelerimi ve daha önceki postumu görüp mail atanlara notum var:)
Lohusa depresyonunu iliklerime kadar hissettim,hala yaşıyorum.Sadece biraz önemsememeye çalışıyorum.İş yerimde iki ortak kaldığımız için mecburen haftada 3,4gün 4-5saat işe gidiyorum.Pazar günleride 'azıcık değişiklik hakkım' diyerek ve pimpirikliğimi kenara bırakmaya çalışarak bebişle evden çıkıyorum.(Tüm hafta boyunca uykusuz geceler,evde olduğum anlarda yapışık ikiz gibi gezmeler,alışık olduğum hareketli yaşamdan uzak kalmalardan sonra bir gün gezilmeli dimi;))

6 yorum:

  1. Oy kıyamam evet annenin yemek saatine baba idareci olmalı babaya benden mesaj =))Bol bol gezin aşırı soğuklar hariç sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. el kadar şey insanın hayatını baştan sona nasıl değiştiriyor :) ay ben de kucağıma alacağım günler gelsin biz de gezmelere gidelim istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. çook iyi etmişsiniz canım hiç sakınma boşver bebiş içinde hava almak harika bir şey aslında.lohusa depresyonuna gelince o kaçınılmaz bir son malesef hepimiz az veya çok yaşıyoruz bunu.ama dışarı çıkıp hava alıp normal rutinine dönünce geçip gidiyor.oğluşunla bol gezmeceli keyifli anlar diliyorum size

    YanıtlaSil
  4. ay bebiş çok tatlı maşallah...bunaltma kendini,bebeğini çıkın dışarı gezin bol bol,ben ilkinde hasta olur korkusuyla çıkarmazdım,ama 2. de arsızlaştım,doğduğu günden başladık gezmelere.ah bu annelik çok zor iş,ayrı bir sanat,evlat büyütmek.hayatta yaşayamagığın,en büyük mutluluğu yaşıyorsun,daha sonra hiç hissetmediğin korku ve endişe..rabbim hepsini korusun..lohusalık depresyonu,hayatın artık onunla şekillenmeye başladığını,eski rutine onunla alıştıktan sonra geçip gidiyor..daha sonra bol keyifli ve yorucu günler,ayaklandıktan sonra bol sporlu günler.ama hepsine değer,onların verdiği huzur her şeye bedel.

    YanıtlaSil
  5. en güzelini yapmışsınız eve kapanmak iyi değil. bizim henüz 40mız çıkmadığı için eve kapandık.be bende de lohusa sendromları var. bi iyiyim bi kötü.

    YanıtlaSil
  6. en güzelini yapmışsınız eve kapanmak iyi değil. bizim henüz 40mız çıkmadığı için eve kapandık.be bende de lohusa sendromları var. bi iyiyim bi kötü.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...