İzleyiciler

4 Aralık 2012 Salı

BEBEĞİMLE 2.AY

Günler öyle çabuk geçiyorki dünün ayın 3'ü olduğunu,yani bizim 2.ayımızı bitirdiğimizi akşam farkettim.Her ayımızı blogumda paylaşmayı düşündüğüm için şu an iş yerimde postu hazırlıyorum.

2.ayı doldurduk.Peki bu ay neler oldu?
*Bebeğim annesini,babasını,annaneyi,büyükbaba ve teyzesini(yani sürekli gördüğü kişileri)ayırt ediyor.
*Bilinçli gülücük saçıyor.Hemde minik sesler çıkarıyor:)
*İlk şehirdışı gezisine gidildi.(Erzin,İskenderun,Mersin şimdilik gezdiği yerler)
*İlk kez AVM gezildi.(Darısı tüm Avm'leri gezmeye:)

Doktorumuzun tavsiyesi üzerine ani bir durum gelişti;yarın Batu'nun sünneti var.Çok korkuyorum.Telaşlıyım.Nasıl kıyacaklar minicik bebeğimi tek başına ameliyathaneye götürmeye,narkoz vermeye:(

Dualarınızı eksik etmeyin olurmu...

21 yorum:

  1. Rabbim sizinle olsun,çok rahat edecek emin ol,ben çocuk bölümünde çalıştım,hemşireler gözü gibi bakar Batuhan'a üzülme oldu mu?
    geçmiş olsun,çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. 41 kere maşaAllah ya çok tatlı bir bebek :)
    Rabbim güzel ömürler nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  3. oyy ben kıyamam ona Allah yardımcısı olsun minik paşanın. Allah sizi korusun çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  4. oyy oyy maşallah Batu bebeğe,daha sağlıkla nice niceee aylara inşallah.. Koklayın benim içinde bu meleğii,mis gibi kokar şimdi ooo :))
    Korkma,bebekken daha kolay oluyor aslında sünnet operasyonu,rahat ol.. şimdiden çokkkk geçmiş olsun,olduda biitsin maşallahhhh :))

    YanıtlaSil
  5. Oy kıyamam ona dualarim sizinle

    YanıtlaSil
  6. Ayy kıyamam ben ona ama eminim yarını sorunsuz atlatacaksınız... Çok tatlı olmuş bu arada :)

    YanıtlaSil
  7. hiç korkma canım.küçükken en iyisi, bazen bebeklerin derisi fazla olunca idrar kanalını tıkayabiliyor. bizim komşumuuzun o şekilde idrar kanalı tıkanınca bebeğin böbreklerinde problem oldu.doktor uygun gördüyse endişelenme onun iyiliği içindir.

    YanıtlaSil
  8. oyyy kuzucuk erkekmi oluyor. İçini ferah tut annesi Allahın izni ile bişeycik olmaz. Son yıllarda herkes küçükken yaptırmayı öneriyor. hayırlı haberlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  9. erken yapılan sünnet daha erken iyileşiyor.şimdiden geçmişolsun paşaya

    YanıtlaSil
  10. ahh miniciksin ya canım benim, allah yardımcınız olsun inş.şimdiden küçük erkek olucak desene:) sevgiler canımm

    YanıtlaSil
  11. merak etme.acı nedir,üzüntü nedir bilmiyor şimdi.sadece senden ayrı kalacak diye,yada yabancı gördüğünden ağlıyacak.sen böyle düşün.ve operasyondan sonra sımsıkı sarıl annesi.tüm acısı biter gider kolayca:))mutluluklar...

    YanıtlaSil
  12. Maşallah herşey yolunda görünüyor..

    Sünnet için hiç tereddüt etmeyin, biz Ege'nin sünnetini 3.5 aylıkken yaptırdık.Bebeğim sadece kan tahlilinde ve narkoz sonrası çok ağladı tabii ben de beraber :(
    ama hızlıca atlattık, 1 haftada sorunsuz geçti ve iyileşti :)

    İnşallah Batuhan da kolayca atlatır... Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  13. Maşallah herşey yolunda görünüyor..

    Sünnet için hiç tereddüt etmeyin, biz Ege'nin sünnetini 3.5 aylıkken yaptırdık.Bebeğim sadece kan tahlilinde ve narkoz sonrası çok ağladı tabii ben de beraber :(
    ama hızlıca atlattık, 1 haftada sorunsuz geçti ve iyileşti :)

    İnşallah Batuhan da kolayca atlatır... Dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  14. allah damatlığını da göstersin minik pek tatlı yaw ikiniz de tatlısınız şimdiden geçmiş olsun. sünnet maceralarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  15. yani ayınız hayırlı olsun canım.. erken sünnet olması çok daha sağlıklı.. küçük olunca daha çabuk iyileşir, hiç panik yapma sen..

    YanıtlaSil
  16. merak ettim sünnet operasyonunu..umarım başarılı geçmiştir ve sağlıklı sonuçlanmıştır..ben de erkek bebek bekliyorum o nedenle seni sıkı takipteyim..Batuşa şimdiden büyük geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  17. çok tatlı minnoş :) sünnetide hayırlı olsun annesi çok minik daha anlamıycak bile biliyorum senin için gidiyor ama sen içini ferah tut :)

    YanıtlaSil
  18. Zaman çabuk geçiyor canım, daha nice aylarını, yıllarını sağlıkla mutlulukla geçirirsiniz inşallah. Sünnetini de biz doğduğu gün yaptırmıştık, korkma tatlım, o da geçer bir haftaya :)

    YanıtlaSil
  19. Düğme burun çok tatlı olmuş ❤

    YanıtlaSil
  20. YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.OĞLUM ÇOK ŞÜKÜR İYİ.BİRAZ SIKINTILARI VAR,ŞİMDİLİK NORMALMİŞ.İLK FIRSATTA TEK TEK CEVAP YAZARIM İNŞ.HEPİNİZİ KOCAMAN ÖPTÜKK:)

    YanıtlaSil
  21. Çok kolay bir operasyon, hem de çabuk iyileşiyor. Büyüyünce daha depresif oluyor. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...