İzleyiciler

29 Aralık 2012 Cumartesi

ALIŞVERİŞ AŞKI VE SON ALDIKLARIM

Blogumu açma hikayem alışveriş üzerine kurulu aslında.
Yakın arkadaşlarım 'biz senin bulduğun güzellikleri bulamıyoruz yada akıllı alışveriş yapamıyoruz(yani ucuza güzel cici bulamıyoruz),aç bir blog,bizde sen nereden ne buldun görelim'diyorlardı.Ayıptır söylemesi hala da derler.Çünkü ben fazla parayla şıklık olduğuna inanmıyorum.Çok para dökeceğim belli parçalar dışında araştırıp öyle alışveriş yapıyorum.
Yaptığım alışveriş detaylarını eklemek ve yakın arkadaşlarıma fikir vermek için açtığım blogum şuan tamamen 'her telden şarkılar'modunda ilerliyor:)Bu haliyle de mutluyum.Yazmak,blogum için fotoğraf çekmek çok hoşuma gidiyor...

Son zamanlarda ev-iş yerim ve annemin evi arasında geçiyor günlerim.Netten alışverişi abartmış durumdayım.Ve imkan bulduğum 15dk aramda bile bir öğrencinin dersten kaytardığı anlar gibi mağazalarda buluyorum kendimi:)Geçen Salı Mango indirime girdi ve ben eskiden olduğu gibi gidip karıştırıp-kucalayıp,kabinlerde sıra bekleyip,onlarca kıyafet denemeye vakit bulamadım.İşin aslı pek umrumda da olmadı.İhtiyacım olmayanları almama kararı ile Mango'ya gidip sadece bir çanta ile çıktım.Annem bile şok oldu.Eve geldiğimde 'ee diğer poşet-ler nerede?'sorusunu sordu.Kadıncağız alışmış alışveriş bağımlısı kızına:)

Bu yıl kendime yılbaşı hediyesi olarak seçtiklerimin bir kısmı ise burada:(geri kalanı iş yerimde üç kargo kutusu ile bekliyor,eşime inme inmesin diye tek tek eve getiriyorum:))

Mango çanta ve uzun süredir aradığım altın rengi saat;
 Leopar aşkım bu yılda sürüyor,
Pullu babet ise tam ayak numaramı istediğim halde küçük geldi iade edilecek:(
Pullu siyah terlikler fiyongu ile kalbimi çaldı,pembiş tavşanlı panduf ise sanırım 50yaşıma da gelsem vazgeçemiceklerimden:)
 Gratis'ten yılbaşı süslerime yenisini ekledim,
Koton indiriminde yine fiyonklara karşı koyamadım,
Bileklikte de yine leopar...
Modası geçiyor desemde minik baykuşu pek sevdim.


25 yorum:

  1. yeni yıla girerken kendini fazlasıyla şımartmışsın :) güle güle kullan hepsii çok güzeller

    YanıtlaSil
  2. çoook begendim güle güle kullanın ayakkabıların fiyatını yazar mısınız? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.markafoni'den sipariş vermiştim.39.90tl di;)

      Sil
  3. canım hepsi çok güzel günlerde kullan. saatin gümüş rengide bende var :))zevklerimiz uyuşuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.yaaa ne güzel.çok beğenerek sipariş ettim;)

      Sil
  4. hrpdini iyi günlerde kullsn :)
    bsykuşlsr bizimlr ysşsyscsklsr brncr :)


    brgumysgci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,evet bizle yaşayacaklar;)

      Sil
  5. Güle güle kullan herbirini laoferlar super:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,ben özelllikle leoparlıya bayıldımm

      Sil
  6. güzel günlerde kullanın hepsini.. saati çok beğendim, markasını ve fiyatını yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.saat Bentini marka.Markafoni den sipariş verdim.fiyatı 49.90tl;)

      Sil
  7. Canim hepsi cok sik guzel gunlerde kullan ins.mangoya bende ugradim ama cantayi nasil kacirmisim bilmiyorum.cok begendim.nekadara aldigini ogrenebilirmiyim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Çantayı 59.90tl ye aldım;) Tam aradığım buydu,sende bulursun inş.;)Sevgiler

      Sil
  8. zevkli biri olduğunuz her halinizden belli güle güle kullanın...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,böyle düşünmeniz beni mutlu etti;)

      Sil
  9. ben de bu aralar iyice online alışverişe sardım canım insanda feci bağımlılık yapıyor. leopar papiler favorim oldu.. hepsini güle güle kullan sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım acayip bağımlı oldum.Leoparlıya ben de bayıldım.teşekkürler tatlım;)

      Sil
  10. Eğlenceli bir yazı olmuş. Teşekkürler :)
    Geçen gün stilgiyin'de benzer bir yüzük gördüm sonra bulamadım ama. Son resimdekine çok benziyordu.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...