İzleyiciler

19 Kasım 2012 Pazartesi

KEÇE LOHUSA TACI

Doğuma gittiğim günün gündüzünde çekmişim bu tacın fotoğrafını.
Beklenenden önce doğuma gidince yaptıklarımın tamamını paylaşamadım.Kısmetse bundan sonra eklerim fırsat buldukça.

Sosyete pazarından aldığım gri tacı kumaş boyası ile boyadım.

Keçe kullanarak bir bulut ve harfler kestim,silikon tabancayla yapıştırdım.Nazar boncuğu kondurdum.
Kullandığım keçe boyanabilir olduğundan A harflerinin yatay çizgilerini boyarım diye düşünüp bırakmıştım.Boyamaya fırsatım olmadı.Bizim bücür kucağa çok alıştı.İşim zor yani;)

Tacımı takıp oğlumla cici bir fotoğraf eklerim ilk fırsatta.
Mutlu günler...

4 yorum:

  1. Güle güle kullan çok şeker olmuş oğluşunla fotoğrafını bekliyoruz takibimdesin selamlar

    YanıtlaSil
  2. cok güzel olmus ellerine saglık.masallah bebişede nasıl degişiyor günden güne degilmi?simdi benim kuzucukta 16 aylık olduda ortalıgın tozunu attırıyor.zaman nasıl geçiyor anlayamayacaksın bak gör,klasik bir cümle ama kesinlikle dogru:)musmutlu günler sizin olsun..

    YanıtlaSil
  3. tacın çok güzel olmuş ellerine sağlık adanada keçeyi nerden alıyorsun acaba

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler.bu keçeleri kitapsandan aldım ama melekgirmez'de daha ucuza daha çok çeşit var.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...