İzleyiciler

27 Kasım 2012 Salı

GRATİS 100.MAĞAZA KUTLAMASI-Adana

Gratis mağazalarının 100.sü açılması nedeniyle makyaj ürünlerindeki %50 indirimi duymayan kaldı mııı?
Bugün son...

Dün işe gittiğimde twitterda paylaşılan onlarca ürün fotoğrafıyla alışveriş iştahım kabardı.İndirim de ciddi boyutta olunca kaçırmak istemedim.Evime ve iş yerime yakın açılan 2.Gratis mağazasının haberini alınca işten erken çıktım,kardeşimle hedefe ulaştık:)

İhtiyaçlarımızı alırız niyetiyle gidip kendimizi tutamadığımızı kasada farkettik:)
Kutlama pastasını benim kesmemi rica ettiler:



Sonra pastadan ikram ettiler.Bir yandan sohbet edip(fazlaca kaynaştık:çalışanları çok şeker)bir yandan gözlerimizi standlardan alamadan alışverişi tamamladık:)

Bulunduğum Gratis;Adana'da açılan 2.şube(Kenan Evren Bulvarında)
Çalışanları güleryüzlü ,tatlıdilli ve çok ilgililer.

Neler aldığım bir sonraki yazıya kaldı.Bebeğim yazının bu kadarını yazmama fırsat verdi:)
Aklımda kalan ve dün rüyama giren birkaç ürünü bugün alıp,bol fotoğraflı bir post hazırlarım(ilk fırsatta)

10 yorum:

  1. oğlunu öper gratsi sinopada beklerim tatlım

    YanıtlaSil
  2. maşallah size,ben oğlum 6 aylık olana kadar sokağa çıkamamıştım.tebrikler.çok çabuk toparlanmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 40gün hastane haricinde pek çıkmadım ama 40gün sonrası işe başladım.3gün 3er saat işteyim.biraz mecburiyetten;)
      teşekkürler.

      Sil
  3. heyecanla alınan ürünleri bekliyorum:)bana ne oluyorsa kendim almış gibi oldum:)iyi günlerde kullan canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)bugün eklicem kısmetse.tesekkurler;)

      Sil
  4. aa son fotoğraftaki en sağdaki sarışın bayan çok ilgili ve nazik bir çalışan Hataydaki Gratise geldiğinde çook sevinmiştim tekrar Adanaya gitmiş.Gratise bol şanslar bol bol mağaza açsınlar ve indirimlerle bizi şımartsınlar :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar,
    gayet hoş görünüyorsunuz ve elbisenizde çok hoş..acaba elbisenizi nerden aldığınızı öprenebilirmiyim çok rahat ve hoş duruyor...

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler yorumlar için.
    elbisemi sosyete pazarından aldım.15liraya:)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...