İzleyiciler

24 Kasım 2012 Cumartesi

ETÜT MERKEZİMİZDE ÖĞRETMENLER GÜNÜ...


Bu anlamlı günde birkaç saatliğine öğretmen arkadaşlarımı ve öğrencilerimi görmek için iş yerime gittim.
Gelen çiçeklerle pozumu verdim:

Öğretmen arkadaşlarımın bir kısmı.
(beyler sigara ve kahve molasındaydı,diğer hatunlar süsleniyordu)

Çoğunluk sıfır makyajlı ve spor giyimliydi.Akşam yemek ve eğlencemiz var.Daha iyi
fotoğraflar daha sonra...

Buarada ben doğum sonrası ilk kez boydan bir foto ekledim,taytım ve özgüvenim de cabası:)

Günün anlam ve önemini unutmak olmaz;
Mesleğini hakkıyla yapan,öğrencileri için emek harcayan,işine gönülveren öğretmenlerin gününü kutluyorum.


4 yorum:

  1. yeni fotolar istiyoruz!! :)

    YanıtlaSil
  2. Canım öğretmenler günün kutlu olsun. Çok formda görünüyorsun;)

    YanıtlaSil
  3. Biraz gecikti ama olsun,ogretmenler gununuz kutlu olsun..gayette guzel ve formda gorunuyorsunuz massallah

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...