İzleyiciler

2 Ekim 2012 Salı

Bebek hazırlıkları-5:GECELİK-PİJAMA

Birazdan doktor randevum var.Evden çıkmadan verdiğim sözü tutup gecelik-pijama postumu yapayım istedim.Ağrılarımdaki artış bebeğimin gelişinin çok uzun sürmeyeceğini hissettiriyor...

Pijama ve gecelik konusunda tecrübeli anneler ikiye ayrılıyor.Kullanım rahatlığı kişiden kişiye değişiyor.Arkadaşlarımın bir kısmı pijama al gecelik alma önerisinde bulundu,bazıları ise tam tersini söyledi.Ben ikisinden de aldım.Hangisi rahat gelirse onu kullanmayı düşünüyorum.

Emzirme durumu düşünülmüş,çift tarafı düğmeli olan bu geceliği seçtim:
(Kırık beyaz gecelik-pijama almak için gittiğim mağazadan mavi takımlarla çıktım.Beyaz rengi çok sevsemde incecik kumaşı görünce,hastanede iç gösterme durumlarını düşününce vazgeçtim)

Pijamada da durum aynı.Kullanışlı,penyesi yumuşacık...
 Sabahlık ise aslında pijamanın takımı ama geceliğe de uyuyor.
                                            Yedek olsun diye bir pijama daha aldım.


Sağlıklı,mutlu günler diliyorum....

14 yorum:

  1. Hepsi çok güzel üzerinde bebek resimli olması ayrı bir güzel. Ben iki tane pijama aldım hemde uzun kollu malum benimki kasım sonu aralık başına denk geldiği için kış kendini iyice hissettirecektir. Güle güle kullan canım, hayırlı haberlerle dönmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Uzun kollu almakla iyi yapmışsın.İnşallah iyi haberlerle dönerim haftaya!

      Sil
  2. ayyyy çok güzeller canım benimmmm sağlıkla kullan

    YanıtlaSil
  3. belki şu an doktor kontrolünden sonra bebişin geleceği tarih bile belli olmuştur:) bu cicileri kucagında minik prensle senin üzerinde de görelim inşallah. minik prensin ona sürekli iyi dilekler gönderen annesinin bile tanımadığı bir sürü teyzesi var adanada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doktor bebişin geleceği tarihi öne aldı!Hatta her an gelebilir haberini verdi.Kalp atışım düzensizleşti resmen;)

      İyi dilekler gönderen tüm teyzelerine kocaman öpücükler yolluyor benim minik oğlum.Çokta teşekkür ediyoruz.Kısmetse tanışırız birgün,neden olmasın;)

      Sil
  4. ne kadar cici pijamalar:) beyaz olmadığı daha iyi olmuş heryer "bebek mavisi" olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Mavi fazlaca girdi hayatımıza:)

      Sil
  5. heyecan dorukta,adı netleşti mi?
    hamilelik konuusnda çok önemli detayları paylaştın bizimle ,teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adı netleşti hatta yeni yazıda eklicem;)
      Rica ederim canım.Sıkılanlar elbet olmuştur,hamilelik dışında birşey yazamaz oldum;)

      Sil
  6. Hepsi çok güzel de beyaz pijamanın üstünün düğmeleri emzirme için yeterli mi?
    Markaları ne ben de almadım daha 1 pijama takımında kaldım.
    Güle güle, mutlulukla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz pijama öylesine alındı aslında.Kullanamazsam sonra giyerim diye düşünüyorum.Markalarına bakar yazarım.Şuan çantamız pek dolu:))Senin vaktin var nasılsa,söz eklicem markalarını.

      Sil
  7. sağlıkla ve mutlulukla... bir de bol emzirmeli günlerde kullanmanız dileğiyle; hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Amiiiin inşallah bol emzirmeli günlerde kullanırım.Sevgiler...

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...