İzleyiciler

12 Ekim 2012 Cuma

BEBEĞİMİN GELİŞİ VE BEBEKLİ GEÇEN İLK HAFTA


Hayatımın genelinde planlı yaşamayı ve kontrolü seven biri olduğum için haftalar önce sezeryan tarihimi netleştirmek istemiştim.Suyumun gelmesini yada sancıları beklemek istemiyordum.

Doğum için verilen tarih önce 18Ekimdi,sonra 12Ekim,daha sonra 10Ekim.
Ben doğum korkusu olan telaşlı bir tiptim.37.haftamızın bittiği 38.haftamızın ilk günü 2Ekim sabahı doktorla 10Ekim'de görüşürüz diyerek sözleşmiştik.Ama bebeğim o günün gecesinde gelmek istedi ve 3ekim'de ailemize katıldı.İyiki öyle olmuş.Gün saymaktan,detaylı düşüncelerden kurtulmuş oldum.

Şuan bebeğimle 9.günümüz.Evimizin havası bile değişti.Neden yıllardır korkmuşuz bu sorumluluktan,neden daha önce bebeğimize kavuşmamışız diyoruz bu günlerde...

Geçtiğimiz bir hafta sarılıkla uğraştık.Hergün hastaneye gidip o minicik topuklarından kan aldırdık.İdrar yapmada biraz sıkıntısı oldu,biraz kan geldi.Telaşımı tahmin edersiniz...Şükür şimdi sarılığı azaldı,idrarında bir-iki kristal bulundu(sık emzirme ile geçer bir durummuş)hastaneye yatırmaya gerek kalmadı.Gaz problemimiz ise her gün bizimle:(Özellikle geceleri minik prensim çok kıvranıyor.Çok üzülüyorum.Başında nöbetteyim.Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar az uykuyla ayakta kaldığımı hatırlamıyorum.

Her zorluğa değer,tarifi imkansız olan duygular yaşıyorum.Bir gülüşü,bir bakışı,o mis kokusu tüm yorgunluğumu alıyor.Binlerce şükrediyorum.


İşte benim minik oğlum;



Bir önceki yazımda sık sorulan soruları alttaki yorumlarda cevapladım ama merak edenler için buraya da ekliyorum:
Bebeğimin adı:Batuhan Eren
Sezeryan ile doğum yaptım.(Herşey yolunda gidiyordu,normal doğum olmamasını ben tercih ettim)
Maşallah kilosu-boyu gayet iyi bir bebiş olarak dünyaya geldi minik prensim.

'Emzir,alt değiştir,gaz sancılarını hafifletmeye çalış' rutini ile biraz bitkin ama çok mutluyum(Bin şükür)

Batu'mun izin verdiği bir zamanda yeni bir yazı ile görüşmek üzere;)

38 yorum:

  1. maşallah çok tatlı bir bebek.. allah nazarlardan korusun..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  3. Maşallah sna da minik kuzuya da annesi. Sağlıkla sıhhatle nice güzel günler yaşayın birlikte.. Hımm o mis koku geldi burnuma, tadını çıkarın.

    YanıtlaSil
  4. Bebeğini görünce böyle minik bir bebeğiöxlediğimi ve hamile olduğuma sevindiğimi farkettim.

    Çok tatlı maşallah Allah nazarlar saklasın cnm

    YanıtlaSil
  5. Allah analı babalı büyütsün...

    YanıtlaSil
  6. ÇOK TEŞEKKÜRLER.AMİN.İNŞALLAH SAĞLIKLI,MUTLU,UZUN VE GÜZEL BİR ÖMRÜ OLUR.BENLE VE BABASIYLA...

    MODA HAFTASINA NOT!:Canım inşallah senin bebişte sağlıkla gelir.Bizimkiler arkadaş olacaklar kısmetse.Hayali bile güzel.Kocaman öpüyorum.İyiki seni tanımışım.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim.bir kenara notlarımı alıyorum hemen;)zaman ayırıp bu kadar detay yazmanıza inanılmaz mutlu oldum.şuan bebişin gaz sancısı tuttu yine:(
      o nedenle uzun uzun yazamıyorum.sevgiler...

      Sil
  8. maşallahhh çok tatlı bir bebek ( : Allah hayırlı ömürler versin sevgiyle büyüsün. sevgiler

    YanıtlaSil
  9. bu postu merakla bekliyordum. bende 35. haftadayım ve heyecanla bekliyorum. hayatımız nasıl değişecek merak ediyorum.
    batuhan erencim aramıza hoşgeldin. blog teyzen olarak kocaman öpüyorum seni ve mis kokunu içime çekiyorum. inşallah savaşsız barış dolu güzel bir dünya bekliyordur seni, benim oğlumu ve hepimizi :)))

    YanıtlaSil
  10. %100 prens Batuhan'ı blogumda haftanın bebeği yaptım:) http://herhaftalik.blogspot.com/2012/10/33-ve-34-haftalar-crafty-seyler-dugun.html (Sonlara doğru bak annesi)
    Sevgiler, kocaman öptüm güzel anneyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk fırsatta hemen bakıcam.çok teşekkürler canım;)

      Sil
  11. tebrik ederim , tarif edilmez , anlatılmaz bir sevgidir, biraz zordur ama zor olan herşeyden daha kıymetlidir,...

    YanıtlaSil
  12. Ayy nihayet prensini görebildik, güle güle büyütürsün bebeğini çok tatlı görünüyor maşallah.

    YanıtlaSil
  13. Gözün aydın :) sağlıkla büyüsün inşallah sana da kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  14. Güzelim :) maşallah yakışıklı prensine:) hep birlikte, sağlıklı, mutlu çok güzel bir ömür dilerim. Çok şanslı ve mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  15. Allah analı babalı büyütsün ,benim bebeğim gibi kilolu doğmuşa benziyor,kaç kilo doğdu acaba!

    YanıtlaSil
  16. maşşallah allah bağışlasın.Çok güzel bir bebek

    YanıtlaSil
  17. 41 kere maşallah canım. Allah analı babalı büyütsün. Hayırlı bir evlat olsun işallah ;)

    YanıtlaSil
  18. canım sağlıkla mutlulukla büyüt prensi,gaz erkek bebekler için kacınılmaz bi durum sanırım neler cektim bende,mutlaka yardım al en azından geceleri uyu.elma yağıyla göbişine masaj yapabilirsin ayaklarının altınada sürübilirsin biraz yakıcı bir yağ ama azcık sürmen yeterli birde duymuşsundur ama sab simplex var ama daha kücük başlama doktorunada mutlaka sor ama biz kullanmıştık geçirmedi ama seviyesini düşürdü.

    YanıtlaSil
  19. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.YORUMLARINIZ BANA İNANILMAZ DESTEK OLUYOR.SEVGİLER...
    (BEBİŞİN GAZ SANCISI NEDENİYLE KISA BİR CEVAPLA KAÇIYORUM.ÜZGÜNÜM:()

    YanıtlaSil
  20. M A Ş A L L A H !
    Uzun yıllar mutlulukla sağlıkla hep birlikte olun inşallah !
    Annelik mükemmel bir duygudur eminim tebrik ederim Canım !

    YanıtlaSil
  21. allah analı bablı buyutsun cok guzel gunler gostersın inşallah :)
    çok mutlu olun hepiniz:)




    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. masallah, uzun saglikli mutlu bir omru olsun dilerim. cok guzel gunlerini gorun. aynur.

    YanıtlaSil
  23. Maşallah bin kere Batuya,rabbim nazarlardan saklasın...kimyon gerçekten gaz sancısına birebir...bence sen bir tuzluğa kimyon doldur ve yediğin yemeklere çorbalara karabiber eker gibi ek ye sütünden bebeğe geçer...şimdilik direk bebeğe kimyon vermek zararlı olabilir...zaten kolik sancısı 21. günden sonra başlıyor...1 aylık olunca bir çimdik kimyonu bir çay kaşığı anne sütünde karıştırıp verebilirsin...tecrübelerime dayanarak yazdım,sevgiler....

    YanıtlaSil
  24. Birde dereotu ve kimyon özütü içeren eczanede satılan nurseharveys var,tamamen bitkisel bir ürün...maalesef erkek çocukları böyle oluyor...

    YanıtlaSil
  25. canım hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  26. masahllah prense :) anali babali büyüsün sagligkla Prensesin Masalinada beklerim Sevgiler
    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  27. Maşallah oğluşuna ,sağlıkla büyür inşallah :)

    YanıtlaSil
  28. Allahım onu sizlerle beraber mutlu etsin, hep bir arada olun canım

    YanıtlaSil
  29. maşallah subanallah.. allah hayırlı ömürler versin inşallah..

    YanıtlaSil
  30. zaman ne çabuk geçiyor:)kaynara davetlimiyiz :) kırkına ne kaldı ki:)

    YanıtlaSil
  31. Maşallah Batu Prense :) Sağlıklı mutlu bir hayatınız olsun daima.Nazarlardan korusun oğluşunu canım

    YanıtlaSil
  32. 41 kere maşşallaah..
    Baya toplu bi bebek olarak doğmuş ne güzel...
    sarılık için de idrarı içinde üzülme hemen hemen her yeni doğanın başına gelebiliyo..
    Emzirdikçe gerçekten geçicek bişi...
    Bol bol emzir , ben emzirmeye doyamadım içimde uhte kaldı
    SAna ve ailene huzurlu mutlu sağlıklı bi ömür diliyorum...
    Hayırlı bayramlar...

    YanıtlaSil
  33. Batuhanla kavuştunuz bizi unuttunuz:)
    Neler yaşıyorsunuz prensinle, nasıl geçiyor ilk ayınız, merakla bekliyoruz.
    Benim de prensesime kavuşmama az kaldı bdt:20 kasım

    YanıtlaSil
  34. Çok sevindim gözünüz aydın.Eşin ile seni tebrik ediyor güle güle büyütmenizi diliyorum.Ohhhh nasıl miss kokuyordur şimdi.

    YanıtlaSil
  35. En zor bekleyiş sona ermiş. Hayırlı olsun, bebişle mutluluklar dilerim. Ama aynı zamanda bizi de hayatınızdaki yeniliklerden mahrum bırakmamanızı dilerim, bu süreçte her yeni bilgi altın değerinde bizim için.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...