İzleyiciler

5 Ekim 2012 Cuma

BEBEĞİM SÜRPRİZ YAPTI,ERKEN GELDİ!VE BEN ANNE OLDUM:)

Tam tahmin ettiğim gibi oldu.Bebeğim beklenen tarihinden önce geldi.
Sağlıkla,mutlulukla kavuştuk çok şükür...

Detaylı yazıyı daha sonraya bırakıyorum.Söz verdiğim blogger arkadaşlarım için yazımı ekleyip minik prensimin yanına gidiyorum;)

2Ekim'i 3Ekim'e bağlayan gece 2.25'te geleceğini belirtti miniğim ve 4.25'te dünyaya merhaba dedi!
Dün evimize döndük,şimdi birbirimize alışıyoruz.

Hastanedeki şaşkın anneden bir kare:


Bir süre blogumdan uzak kalırsam,yorumları cevaplayamazsam affola...

Sevgiler...

60 yorum:

  1. Canım benim gözün aydın olsun,analı babalı büyüsün
    inşallah...benim için de kokla onu olur mu? sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canımmm harika allah analı babalı büyütsün o ne güzel bakış öyle mucizeye bakış gibi

    YanıtlaSil
  3. ANNESİNİN KARNINDAKİ BEBEK DOĞUMDAN ÖNCE TANRIYLA KONUŞUR:
    BEBEK: Tanrım dünyaya gideceğim ama,orada ne yapacağımı bilmiyorum.
    TANRI: Senin için bir melek yarattım. O seninle ilgilenecek.
    BEBEK: Tanrım, onların dilini bilmiyorum. Nasıl anlaşacağım?
    TANRI: Senin için yarattığım melek,sana onların dilini öğretecek.
    BEBEK: Tanrım, dünyada çok kötülük varmış. Nasıl başa çıkacağım?
    TANRI: Meleğin seni caı pahasına koruyacak. Sakın korkma.
    Derken melekler gelir, dünyaya gitme zamanının geldiğini söylerler.
    Bebek Tanrının huzurundan ayrılırken tekrar sorar:
    BEBEK: Tanrım benim için yarattığın meleğin adı ne?
    TANRI: Adının hiç önemi yok. O na "ANNE" de yeter.

    Rabbim şansı,bahtını,açık etsin inşallah bu dünya talısı bebişinnnn... :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy tüylerim diken diken oldu kıs çok duygulandım ben bile.
    Allah analı babalı büyütsün, sağlıklı uzun ömürler versin, önce kendine ve ailesine sonra vatana millete hayırlı evlat olsun inşallah.

    Sana da kocaman geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Canım beniimm Allah bebegine ve sana uzun ömurler versin :) saglıkla mutluklukla buyusun miniğim :)

    YanıtlaSil
  6. gözlerim doldu çok sevindim maşallah aramıza hoşgeldi :))) adı ne ve doğum nasıl oldu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  7. hoşgelmiş melek, sağlıklı uzun bir ömrü olsun bahtı acık olsun inşallah, sana bol sütlü uykulu geceler diliyorum öp kuzuyu bizim için

    YanıtlaSil
  8. Aaaaa Maşallah maşallah ikinize de:))). Allahım sağlıklı büyütmek nasip etsin. Ailecek bir ömür mutluluk verin birbirinize inşallah. Anneyi de, babayı da tebrik ediyorum. Küçük kuzuşa da burdan minik bir öpücük konduruyorum. Selam ve sevgiler:).

    YanıtlaSil
  9. iyi ki doğmuşşş bebeğinizzzzz. hayırlı uğurlu olsunn inşallah Allah analı babalı büyütsün hayırlı ömürler versin. kocaman sevgilerrr

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsn Allah analı babalı büyütsün prensi adı nee

    YanıtlaSil
  11. Gözünüz aydın canım, Allaha analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin

    YanıtlaSil
  12. Canıımmm allah sağlıklı ömürler versin inş..Annesiyle babasıyla bir ömür mutlu olsun minikk erkek..:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Gözün aydın :) Allah analı babalı güzel günler göstersin :)

    YanıtlaSil
  14. hayırlı olsunnn... Hoşgelmiş minik bebişiniz.

    YanıtlaSil
  15. Canım beniiim, çok sevindim. Gözünüz aydın, sana da çok geçmiş olsun. Allah nazarlardan saklasın, merakla bekliyoruz minişi :)

    YanıtlaSil
  16. hayırlı olsun. çok tatlı bir haber. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. güzel günler diliyorum

    YanıtlaSil
  17. pijamayı üzerinde, minik prensi de yatağında görmemizin çok yakın olduğunu bi önceki yorumumda yazmıştım ve sen de hemen hızlı bir postla bizi merakta bırakmadııınn :) tebrik ediyorum çok çok canım, allah anneli babalı büyütsün. annelik de çok yakışmış bu arada söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  18. Allahım inanmıyorum,nasıl sevindim.Rabbim sağlık,sıhatle büyütmenizi nasib etsin,çok iyi görünüyosun,süpersin.Darısı bana :)

    YanıtlaSil
  19. Allah'ım analı babalı büyütsün inşallah, ömürlü olsun

    YanıtlaSil
  20. Gözünüz aydın..Allah analı babalı büyütsün..
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Bitanem benim duyduğumdan beri çok çok sevindim.. Çok şükür sağlıkla kavuştun.. Dileirm bütün anne adayları kavuşsun bebeğine.. Yeğenimde sende çok tatlısınız.. Allahım ömür boyu mutlu etsin canım, Allah bağışlasın <3

    YanıtlaSil
  22. GÖZLERİM DOLU DOLU OKUDUM YORUMLARINIZI.ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.MERAK EDENLER İÇİN EKLEMEK İSTEDİM.BENİM İSTEĞİMLE SEZERYAN OLDU.

    BEBEĞİMİN ADI İSE'BATUHAN EREN'.
    KISMETSE BİR SONRAKİ YAZIDA HİKAYESİNİ ANLATIRIM.

    DİLERİM ALLAH HER İSTEYENE BU DUYGUYU TATTIRIR.İNANILMAZ BİR DUYGU BU...

    YanıtlaSil
  23. ah canım benim allah analı babalı buyutsun
    böyle sağlıklı mutluluklu süprizler yapsın inşallah hep:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. Hayırlı uğurlu olsun, gelişmeleri okurken çıka gelmiş bebek... Maşallah Allah Nazarlardan sakınsın, sağlık, huzur ve uyku versin bebişe (Hep mutlu ve huzurlu bir anne ol inşallah)Sağlıkla kal...

    YanıtlaSil
  25. Maşallah size Allah analı babalı büyütsün. İnşallah güle güle büyütürsün bebeğini...

    YanıtlaSil
  26. Ömürlü olsun Allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  27. oyyy oyyy maşallah , gözünüz aydın, doğum hikayenizi okuruz artık...:)

    YanıtlaSil
  28. Ayyy inanmıyorum geldi demek küçük prens,sağlıkla analı babalı büyüsün inşallah canım benim.Benim nazlı kızım da gelsin yaaa artık.Kıskandım şimdi sizi.Ohhh mis kokusunu çekiyosundur içine şimdi ne güzel.Çok çok tebrik ediyorum tekrardan canım...

    YanıtlaSil
  29. ben şimdiden korkuyorum,hastane kapısında bayıltılıp,çıkışta ayılmak istiyorum:) sende korkuyodun ama ne güzel görünüyosun bitti gitti gibi duruyorsun :)
    tüm olup biteni merakla bekliyorum,Batuhan Eren :) hoşgeldin

    YanıtlaSil
  30. maşallah maşalllah canım allahım bir ömür boyu mutluluğunuzu artırsın.prensinin her güzel anında yanında ol inşallah

    YanıtlaSil
  31. Aaaaa gözünüz aydın.ALLAH analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  32. Oy ne güzel kavusmussunuz birbirinize, ikinizin de sağlıklı olmasına çok sevindim.
    Umarım bir sonraki yazında pozitif bir dogum hikayesi anlatırsın:)
    Allah herseyi gönlünüze göre versin sana ve ona güzel günler diliyorum

    YanıtlaSil
  33. inanamıyorum canım ya çok şaşırdım.hoş gelmiş oğluşun.Şansı talihi bahtı açık olsun,evinize mutllukların en güzelini getiren minnoşunu öpüyorum seni de tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  34. Harika! Dünyanın en güzel sürprizi bu işte...
    hayırlı olsun, hoş gelmiş Batuhan Eren:)

    YanıtlaSil
  35. CanimAllah anali babali buyutsun...

    YanıtlaSil
  36. Uzun zamandır takip ediyordum bu süreci sessiz sessiz :) Bebeğine sağlıkla kavuşmana çok sevindim Allah bağışlasın, mutlu mesut büyütün hayırlı olsun çok sevindimmmm :)

    YanıtlaSil
  37. Gözünüz aydın, analı babalı,sağlıklı,uzun ömürlü olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  38. Hayırlısı olsun canım tez büyüsün hiç yormasın şaşkın annesini çok geçmiş olsun tez ayaklanasın=))

    YanıtlaSil
  39. Hayırlı olsun, ne kadar harika birşey bu... Maşallah bebeğinize, tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  40. Hayırlı bir evlat olsun inşAllah anneciğini üzmeden mutlu mesut büyütürsünüz inşşşşşşAllah :) bebek kokusu kadarda güzel birşey yoktur

    YanıtlaSil
  41. Allah analı babalı büyütsün ablacım. Hayırlı uğurlu olsun. Hiç üzmesin seni minik prens. :) ;)

    YanıtlaSil
  42. Hayırlı olsun, rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  43. allah analı babalı büyütsün inşallah.arkadaşım annelik şaşkınlıktır zaten.içindeki mucizenin her anına şaşıracak ve şükredeceksin...çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  44. tebrik ederim Allah analı babalı büyütsün sağlıklı mutlu günler dilerim:)

    YanıtlaSil
  45. allah analı babalı büyütsün dünyanın en büyük sewgisine en güzel sewgilisine sahip olmuşsunuz zaman zaman sizi yorsada uykusuz bıraksada üstünüze tüm yediklerini kussada :) hayattaki en büyük sewgi kollarınızda artık allahım analı babalı sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin.tebrik ederim
    EFE'NİN ANNESİ :)

    YanıtlaSil
  46. hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün inşallah...

    YanıtlaSil
  47. Canım beniiimmm nasıl sevindimyazını görünce :)) ikinizin de sağlıklı ve huzurlu olmanız beni de çok mutlu etti. Rabbim ikinize de uzun ve sağlıklı ömürler versin kocişinle birlikte hepiniz çok mutlu olun inşallah :) öpüyorum kocaman ;))

    YanıtlaSil
  48. BUGÜNDE 5DK BLOGUMA GELEN YORUMLARA ZAMAN AYIRABİLDİM:)ÇOK TEŞEKKÜRLER.ÇOK MUTLU OLDUM YORUMLARINIZLA.

    TELAŞLI VE GÜZEL BİR DOĞUM HİKAYEM VAR.(İLK FIRSATTA UZUN BİR YAZI YAZICAM)ŞİMDİLİK SEZERYAN SONRASI AĞRILI DÖNEMDEYİM,UYKUSUZLUK ZATEN KAÇINILMAZ AMA ÇOK ŞÜKÜR MUTLUYUM.SAĞLIKLIYIZ.EN ÖNEMLİSİ DE BU.

    AKTÜELMODA'YA ÖZEL NOT!:CANIM DİLERİM SİZDE SAĞLIKLA KAVUŞURSUNUZ.İNANILMAZ BİR HİS.MİS KOKULU GÜNLER,GECELER HEMEN SİZİDE BULSUN İNŞALLAH.

    KOCAMAN ÖPÜCÜKLER,SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  49. Sağlıkla, sevdikleriyle büyüsün inşallah. Nasıl mis kokuyordur o şimdi. O koku yavaş yavaş gidiyor, bol bol içine çek :))

    YanıtlaSil
  50. Güle güle büyüsün çok tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  51. Cnm tebrik ederim cok sevindimmm

    YanıtlaSil
  52. Yok tatlım bizim nazlı kızın gelmeye niyeti yok hala..Umarım biraz daha toparlanmışsındır canım.Sağlıklı ve mutlu günleriniz olsun oğluşunla,kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  53. Allah analı babalı mutlu huzurlu güzellikler mutluluklar içinde büyütsün inşallah. Çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  54. maşallah allah analı babalı büyütsün uzunnn ömürler versin bol uykulu gazsız günler nasip etsin :) nedense erkek bebekler pek bir gazlı oluyor ?!!! Annelik çok yakışmış :) sağlıklı günler dilerim ...

    YanıtlaSil
  55. canım hayırlı uğurlu olsun inşallah Allah analı babalı büyüsün miniğin:) adını ne koydun aceleci oğluşunun:)

    YanıtlaSil
  56. aaa canım çok sevindim gözünüz aydın allah analı babalı büyütsün...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...