İzleyiciler

6 Eylül 2012 Perşembe

Saç aksesuarları


Saçlarımı hamileliğimin ilk 4,5ayı hiç boyatmadım.Maalesef beyazlarım görünür yerlerde olduğu için rahat edemedim ve birkaç kez boyadım.(doktorum3.aydan sonra boyatabileceğimi söyledi ama ben eskisi gibi sık boyamadım)

Saç kestirme konusunda ise saçma geliyor desemde batıl inançlara takıldım.Rapunzel kıvamına geldim:)
Denizden yıpranan saçlarımı genelde Eylül'de kestirirdim bu yıl Ekim'i bekliyorum.

Topuz kullanmayı çok seviyorum ama yazlıkta ise saçlarımın kabarma sorunu azaldığından taçları,fularları daha sık kullanabiliyorum:


8 yorum:

  1. çok cici bu bantlar, denizde topuz saç hayat kurtarıyor cnm...kestirme hiç çok güzel görünüyor...bebişin doğunca düzelttirirsin zatiii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topuz her daim hayatımda zaten:)teşekkürler canım bende uzun saç seviyorum.bebişten sonra da azıcık kestirme niyetindeyim.

      Sil
  2. Saç aksesuarları aslında yazın sıcaklarda çok gerekli, güzel görünüyorlar..

    YanıtlaSil
  3. saç aksesuarlarını başkasında beğeniyorum ama sıkıntılı bir tip olduğum için hiç saçımda tutamıyorum :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Bende genelde topuzla rahatım aradabir taçları kullanıyorum.

      Sil
  4. aslinda iyi olmus bahaneyle saclarini da uzatmissin. hem kivircik sac uzun olunca daha guzel gozukuo.

    YanıtlaSil
  5. sac aksesuarlarını severım senın :) son postummm bebek malzemelerı ıcerıyor ve ıcım gıttı bılıyormusun hamılelıkkk cokcok guzeldı...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...