İzleyiciler

30 Eylül 2012 Pazar

Hamilelikte son günler...

Sık sık 'bebiş geliyormu' hissine kapılıyorum.Miniğim diye seviyorum ama artık büyüdü bücürüm ve boyunun,kilosunun hakkını veren tepkiler veriyor.

Uykusuz geçen geceleri kabullendim,göz çevremdeki şişlikler bonusu.
Zamansız gelen ağrılarım artmaya başladığı için evden çıkmak istemiyorum.Hatta ev içinde bile zor yürüdüğüm anlar oluyor,hemen uzanıyorum.Bu nedenle oturma odasında koltuğa yapışık modda,tv karşısında,internette oyalanarak,bebişe süslemeler yaparak geçiyorum son günlerimi.


Kaygılar,merak,heyecan...duygularım birbirine karışıyor.

5 yorum:

  1. ayyyy öyle bir yazmışsınki ben bile heyecanlandım:)hadi hayırlısı kuzucum bizde merakla bekliyoruz miniğini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım heyecan,merak,korku...hepsi birarada;)Sağlıkla gelsin sizlerle tanışacak inş.

      Sil
  2. guzel gunlerde gelsın ınsallah :)

    YanıtlaSil
  3. canımmm cok heyecanlandım:)) ben hıc uykusuzluk cekmemıstım sırt ustu uyudurdum ama dogumdan sonra uykusuzluk esıttr ben oldu..umarım senın tersı olsu canım

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...