İzleyiciler

25 Eylül 2012 Salı

Hamileliğimde 36.hafta

Merhabalar,
Uzun süredir blogumdan uzak kaldım,son günlerde interneti gün içinde 15-20dk kullanıyorum ve bu pek alışık olduğum bir durum değil.

Sabahları iş yerime erkenden gelip akşamda oldukça geç çıkıyorum ama sanırım bu böyle gitmicek.Geçen hafta doktor kontrolüm vardı ve doktorum ayaklarımdaki şişliği+vücudumun ödem yaptığını görünce 1haftadan fazla çalışmama izin vermeyeceğini,evde dinlenmem gerektiğini söyledi.Doktoruma göre çok nazsızmışım,bir de eşime sormak lazım:)

Buarada herşey normal gitmesine rağmen ben sezeryan istediğimi belirttim.Doğum tarihimiz ise 1hafta öne alındı.Yani kavuşma süremize daha da azaldı.

Boydan olan fotoğrafımı bulanık olmasına rağmen tombikliğimi merak edenler için ekledim.Çünkü +13kilodayım.(Son 1ayda 4kilo aldım,şoktayım.Doktorum vücudun su tutmuş,ödemin artmış dedi:teselli olmalı bilmiyorum:( )
   Şiş parmaklarıma nazar boncuklu yüzük takmadan çıkmıyorum.Velilerim hergün benle beraber gün       sayıyor,nazarlıksız çıkmayın diyorlar.Her gelen pastalarla,böreklerle geliyor.Bu şımartılmayı özlerim gibi:)
Bebeğim kocaman oldu(maşallah)Uykusuz gecelerimin,ağrılarımın sebebi olan bücürüme kavuşmak için gün sayıyorum.Hamilelik süreci güzel bir süreç ama miniğimi kucağıma almak için sabırsızlanıyorum.Yarın NST var.36.hafta bitiyor,37.haftaya geçiyoruz.Heyecanım günden güne katlanarak artıyor.Hala birkaç eksiğimiz var.İşe gitmeyi bırakıp son günlerimi son hazırlıklara ayırıp,biraz dinlenmeyi düşünüyorum.Tecrübeli annelere göre uykusuz geceler beni bekliyor.
Sağlık ve mutluluğumuz yerinde olsun da tek derdim uykusuzluk olsun diyorum.Doktorumun dediği gibi:'Anne olmak kolay mı?'...


28 yorum:

  1. Merhaba :) Maşallah az kalmış. Ama azıcık dinlenmek lazım tecrübeli anne olarak uyuuuu diyorum.Oğlum doğduktan sonra uykuya hasret kalmıştım inşallah sizinki uslu uyuyan bebek olur.Son vakitte çok kilo alınır. Ben aldığım kilo taaaam 42kg. sonra kilo falan kalmadı hepsi gitti eski halime döndüm:))
    güzel mutlu günler hayırlı doğumlar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar;)Ah uyuyabilsem keşke...Ama dinlenicem son haftamda,keyif yapıcam inş.
      42 kiloyu vermeniz mükemmel.Çok teşekkürler umarım hayırlı bir doğum olur;)

      Sil
  2. hayırlısıyla bebişine kavuşmana az kaldı,onu görünce bütün ağrıların dinecektir emin ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur,ağrılarımı unutur mutluluğa dalarım;)

      Sil
  3. meraba..çok heycanlı olmalı...sözler tükenior herşey çok gsel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Evet çok heyecanlı.Çok teşekkürler.

      Sil
  4. özledim hamileliğimi :( içerideki hareketleri en çok özlenen kısım ne kadar uykusuz geçsede gecelerim hamileliğin tadıda başkaydı keyfini çıkar canım her hareket ettiğinde okşa onu en çok o özleniyor sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özlerim heralde hamileliğimi.Okşuyor konuşuyorum ama görmek içinde sabırsızlanıyorum;)

      Sil
  5. maşallah canım yaaa ne kadar büyümüş karnın hayırlısıyla sen de bebiş de kurtulursunuz inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım karnım kocaman oldu.Amin inşallah sağlıkla kavuşuruz.

      Sil
  6. HAYIRLISI OLSUN CANIM.ALLAH SAĞ SALİM DOĞURMANI NASİP ETSİN.BEN DAHA 16-17.HAFTALARDAYIM.BEN DE O GÜNLERİ GÖREBİLCEKMİYİM ACABA.ALLAH BEBEĞİNE SAĞLIKLA KAVUŞMANI NASİP ETSİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol.Bende öyle diyordum.Günler geçecekmi bende 30.haftaları görebilecekmiyim diyordum şimdi son3 haftam kaldı.Sağlıkla geçsin günlerin.Sende sağlıkla kavuş inşallah;)

      Sil
  7. maşallah çok güzel görünüyosun,hamilelik boyunca yüzünde gülücükler açtı,ee darısı bebişinle kombinlerinize :) hadi Allah bi nefeste kurtarsın,sağlıkla kucağına almayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sağol.Tüm hamileliğim olmasada4.aydan sonra çok şükür güzel geçti.Bebişimle uyumlu kombinler için bende gün sayıyorum;)Amiiin.

      Sil
  8. Canim benim ikinizde cok tatli gorunuyorsunuz.... kilolari merak etme ben17 kg almistim.simdi hamile kalmadan onceki kilomun bile 4 kg altindayim Bebisin 1 yasina gelince daha hizli veriyorsun..bebisi kucagina alinca tum guzrllikler senin oluyor... guzel haberlerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim.Dilerim bende önceki kilomun altına inebilirim.İnşallah güzel haberlerle burdan seslenirim ;)

      Sil
  9. ayyy canım benim ne kadar güzel bir hamilelik bu:)özenmedim desem yalan olur,bencede nazarlığını takmadan çıkma...bu arada 13 kilo ile mi tamamlıyorsuuuunnnn......harikasın bebişim ya ...hamilenin duası kabul olurmuş nolur benimde 12 kiloyla tamamlamam için dua edermisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler.İstediğin zamanda dilerim yaşarsın bu duyguları.Hamile duamı edeyim hemen;)Sağlıkla hamilelik geçir,bebeğini sağlıkla kucağına al hııı mümkünse birde 12kg ile tamamla o süreci;)

      Sil
  10. Oy çok tatlı olmuş o göbek ya, maaşallah.
    Hadi az kalmış çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Kocaman olduk valla.Evet canım azıcık kaldı,heyecan dorukta;)

      Sil
  11. Göbüş de bebiş de kocaman olmuş şekerim ya, maşallah size. Sona az kaldı, sağlıkla kavuşmanız dileğiyle tatlış öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Öyle olduk canım.Evet sona az kaldı,inşallah sağlıkla kavuşuruz.Öptük bizde sizi;)

      Sil
  12. Maşşalllahın var çok iyi ve güzel görünüyorsun bence...Allah biran önce sağlıklı ve güzel bir şekilde kavuşmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Bu kiloda böyle güzel sözler duymak bana iyi geliyor.Amiiin inşallah sağlıkla kavuşuruz.

      Sil
  13. canım çok hoş olmuşsun maşallah hamilelik sana çok yakışmış :) sağlıklı güzel haberlerini bekliyoruz bugünlerin tadını çıkar unutma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim.Dilerim güzel haberleri veririm.Çoğu anne seninle aynı fikirde.Bugünlerin tadını çıkarmamı,rahatının kıymetini bilmemi tavsiye eden çok;)

      Sil
  14. MashAllah=))))
    InshAllah en saglikli sekilde bebegine kavusursun.
    Ama evet, bu gunlerin degerini bil=)))
    Ben kizim olmadan once, duş almam saatler surerdi ama kizım olduktan sonra 10 dakikayi gecmezdi. 11 yil gecmis olmasina ragmen halen 10dkkayi gecmez. Annelik fedakarliktir=))))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...