İzleyiciler

10 Eylül 2012 Pazartesi

Hamileliğimde 33.hafta

Aslında şu günlerde 34.haftanın son günlerini yaşıyorum ama haftaiçi sabah işe gidip akşam gelince yorgun oluyorum,bloguma pek zaman ayıramıyorum.Etüt merkezimizde dersler başladı,öğrenciler ve veliler ilgi bekliyor.

Buarada tüm haftasonumu grip,faranjit,baş ağrısı ve halsizlik ile geçirdim.İlaç içmeden sadece pastil,ıhlamur ve meyve takviyesi ile biraz düzeldim.Sesim hala çatallı ama idare ediyorum.
Karnım aşırı büyüdü.Çatlak olmasından korkuyorum.Daha büyük korkum ise:doğum.
İğneden,aşıdan bile korkan ben nasıl doğum yapacağımı düşünmeden yapamıyorum.İşe gitmem bu açıdan iyi oluyor,kendimi dinlemeye vaktim kalmıyor.
Geceleri uyku düzenimde bozuldu.Günde2,3 saat uyuyabiliyorum,nefes almakta bazen zorlanıyorum.Ve Adana hala gündüzleri oldukça sıcak.Bense ekstra yanıyorum:)Klimasız 1dk yaşayamıyorum.

Bebeğime kavuşma anını hayal edip mutlu oluyorum.Bebek şekerleri için malzemelerimin çoğunu aldım,kapı süsü ve perde ise hala eksik listemde başsıradalar.

Kilo artışım yok bu hafta ama iş yerimde öyle güzel pastalar,yemekler yapılıyorki iştahıma dur diyemiyorum.

19 yorum:

  1. hiç düşünme doğumu bence bende aşırı korkuyordum ama bir çırpıda geçiyor kesinlikle korkuyorsan sezeryan derim bende çok korkuyordum sezeryanla oldu kızım ve çok memnunum sonuna kadar tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç düşünmemek mümkün olsa keşke:)sanırım sonum sezeryan görünüyor;)

      Sil
  2. Elbiseniz cooook yakismis cok sevimlisiniz :)) Allah yardimciniz olsun, bebeginize sag salim kavusun insallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Amin,inşallah sağlıkla kavuşuruz;)

      Sil
  3. super gorunuyorsun gobegin kocaman olmus son gordugumden beri...masallahhh cnm..allah bi avazda kurtarsin insalah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.evet kocaman oldum:))amin

      Sil
  4. Hamilelikte hasta olmak çok zor,büyük geçmiş olsun..Birde hiiiiç yemeyi içmeyi düşünme bence, bebiş dünyaya geldikten sonra kiloların fazlası bile gidiyor.:)En azından bende öyle oldu sağolsun Çınar beni bitiriyo:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol.evet çok zor hastalık.Kiloları şuan dert etmiyorum çünkü az yesemde tombiğim:)

      Sil
  5. Ayy yerim yerim ne güzel olmuşsun sen öyle, valla hamilelik acayip yaramış tatlım sana ;))
    Oğluşun da sana böyle güzellik verdiğine göre pek bir yakışıklı olcak bende söylemesi ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımmmm çok teşekkürler.Oğluşum inşallah yakışıklı olacak.Önce sağlık ve huzuru önemli ama tabiki minik ve şık bir bey olsun istiyorum:))

      Sil
  6. uzun zamandır giremedim bloglara,epeyce büyümüşsünüz,maşallahh,çok yakışmış,hiç korkmayın allah kuvvetini veriyor hayırlısı ile bebeğinizi alın kucağınıza,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)epeyce büyüdük evet.sağolun.inşallah sağlıkla alırım kucağıma.sevgiler.

      Sil
  7. canımmmmmm cok tatlısınnnn ama sıcak yanı yaz hamılelıgı en zorudur odemın gıder lohusalık ta ter atarsın cok fenadır ama toksınler gıder sen kuzunla huzurla yasarsınnn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canımm.yaz hamileleiği gerçekten zor.şişlerim iner inşallah.kuzumla huzuru bekliyorum heyecanla.

      Sil
  8. Hiii bu ne güzellik, ne kadar tatlı çıkmışsınız:) ben çok beğendim sizi de tatlı göbişi ve elbisenizi de.. bunu kaçırmışım hemen yorum yazayım dedim. Çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Elbisem hamilelik öncesinde alındı ama hamile gibi gösteriyor diye hiç giyilmemişti:))

      Sil
  9. Ben iğneyi görünce kan görünce tansiyonu düşen bayılan biriyim :)) İnsanın gözü o zamanlarda birşey görmüyor,kavuşma anı gelsin bir an önce diye düşünüp herşeyi göze alıyorsun,umarım sen de sağlıklı bir şekilde kavuşursun oğluna :) Bizim oraların pastaları,yemekleri tadına doyulmaz,afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Maaşallah çok şirin olmuşsun cingifilli, benim de göbeğim buna yaklaştı şuan.
    Bol bol krem sür, burt's bees kullanıyorum ben mama bee'sini karnıma, onun dışında badem yağı da sürüyorum her yerime, bulanıyorum resmen:)

    YanıtlaSil
  11. Çoooook tatlı görünüyorsun ;) Hatta taptatlı :) Allah mutlu bir doğum nasip etsin ;)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...