İzleyiciler

28 Eylül 2012 Cuma

Bebek Hazırlıkları-3:Hastane Çıkışı Cicileri

2gün önce doktor kontrolümüzde artık işe gitmemem gerektiğini belirtti doktorum.Bende dün itibariyle izine ayrılmış oldum.İş yerime sadece haftada birkaç gün öğrencilerin yoğun olduğu saatlerde uğramayı düşünüyorum.

Dün akşam E-bebek'e uğrayalım birazda Avm gezelim dedik ama orada tutan ağrım-sancım buna engel oldu,hemen eve döndük.İtiraf edeyim çok korktum.Bebeğim büyüdü ve artık karnıma sığamıyor farkındayım.Hislerim ve fizyolojik değişimlerim bebeğimin beklenenden önce geleceğini belirtiyor gibi...

Bu düşüncelerdeyken bugün hastane çantamızın eksiklerini tamamlamak istedim.Çantanın içindekilerden bir paylaşım yapma sözüm olan tatlı anne adayı arkadaşlarımı hatırladım.(Gecelik-pijama takımı postu da hazırlarım,sözüm söz;))

İlk set bebeğimin amcasının hediyesi:
(Eşimin ve benim ailem komple Beşiktaşlı olunca bizim bücür doğmadan Beşiktaşlı ilan edildi bile:))
Bu takımı çok beğendim.Özellikle ayak kısmındaki detaylara bayıldım.Takımın parçaları oldukça fazla ama ben bebeğimi ilk doğduğunda fanatik modda değil daha sade bir cici içinde hayal ediyorum.O nedenle bu takım yedek olarak çantada yerini alacak.

Diğer üç hastane çıkışı takımından da ikisini yanıma almayı düşünüyorum.

Krem rengi-ayıcıklı olan ilk doğduğunda giymesini istediğim takım.
Sarı takımı evimize geldiğimizde giyer kısmetse.
Yazılı kıyafetleri genelde sevmesemde bebek kıyafetlerinde bir albeni yaratıyor.

Sağlıkla kavuşup bu minik cicilerin içinde bebeğimi kucağıma almayı diliyorum.

26 yorum:

  1. inşallah bebebiğini bu ciciler içinde sağlıkla kucağına alacaksın cnm, hepsi çok güzel, ama bir dişi kartal olarak beşiktaşlı takıma ayrı bayıldımmm, yavru kartalımızı yerimm ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Doğsunda giysin öyle poz versin inşallah;)

      Sil
  2. Krem rengi ayıcıklı olan bizimde hastane çıkışımızdı ve bende doğduğunda ilk onu giymesini istemiştim. Sağlıkla giysin hepsini inşallah.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz benziyor demek;)Amiin,inşallah sağlıkla giyer.Sevgiler;)

      Sil
  3. Sağlıkla kavuşursun inşallah canım,güzel haberlerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,inşallah.Sonrada sizden güzel haberler alıcaz inş.;)

      Sil
  4. Çok uzun zamandır takip ediyorum sizi. Bebişle birlikte bizde büyüdük. Sağlıklı bir an önce kucağınıza alırsın artık inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Bebişle beraber ben ence-kiloca da büyüdüm:)amin

      Sil
  5. İnşallah ALLAH yardımcın olsun bebegin de sen de sağlıkla gelin evinize inşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Umarım öyle olur,sağlıkla döneriz evimize;)

      Sil
  6. Maşallah, sağlıklı iyi günlerde giysin.. Mis kokusu sinsin üzerine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Ayyy evet,mis kokusu sinsini,evimizde yayılsın inş.

      Sil
  7. canım güle güle giysin minik bebiş aman dikkatde et son zamanlar cok yorma kendini birde aman çok abartma giyim işini helede ilk aylar için az al inan hemen büyüyorlar,bazı şeylerini 1 defa giydirebildim düşün yani gerçi bizimki yaz bebeği olduğundandır biraz ama bence yinede abartma,baktın ihtiyacın oldu ozaman al derim en rahatı helede bebiş için pijama ve çıtçıtlı bodyler.zıbınlar bile kullanıslı değil bence devamlı kucakta olduklarından toplanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.dinlenmeye çalışıyorum.ilk 3ay kıyafetleri hazır.abartmamaya çalıştım ama minicik ve şirin kıyafetleri gördüğümde dayanamıyorum:))kucağıma alacağım günü iple çekiyorum.sen nasılsın annelik nasıl?

      Sil
  8. selamlar, hepsi çok güzel.. mutlu sağlıklı günlerde giyinsin inşallah bebiş..

    ben de hazılıklarımda heyecanla hastane çıkışı kıyafet aradım durdum, çok zor karar verdim:) 3 takım aldım, her akşam dolabında onlara baktım,sevdim:)) e sonra gün yaklaştııı... e şu deterjanla yıkanıp hazırlanacak, ütülenecek, çantaya koymadan bohça ile sarılacak aman toz almasın v.s. derkeennnn :)egem geldiği anda ne giysin ne sarılsın gözüm görmedi:) yüzüne bakmaktan koklamaktan :) o günler geldi aklıma, herşey çok güzeldi, herkes için öyle olsun dilerim... "sağlıkla"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba;)teşekkürler.
      aynı aşamalardan geçiyoruz:)dilerim bende senin gibi güzel hatırlarım,sağlıkla,mutlulukla;)

      Sil
  9. Ay ay ayyy hepsi birbirinden güzel hepsi birbirinden cici hadi bakalım üzerinde görmeyi bekliyoruz küçük beyin. Bencede krem renkli olanı ilk doğduğunda giydirmen güzel olacak. Bende ilk doğduğunda öyle mavi giydirmeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Maviyi çok giyecekleri için ilk anda başlamayalım dimi:)

      Sil
  10. Allah yardimcin olsun canim=)))

    YanıtlaSil
  11. çok tatlı hepsi üzerinde de görücez inşallah yakında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım.Ahh inşallah o günleri bekliyorum:)

      Sil
  12. Merhaba.. ben neon yada fosforlu bebek kıyafetleri arıyorum. Ama hiçbir yerde bulamıuyorum. Sizin bir bilginiz belki vardır diye düşündüm. Beni aydınlatırsanız çok sevinirim...Teşekkürler şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerede satıldığını bilmiyorum ama ben yapabilirim size;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...