İzleyiciler

17 Eylül 2012 Pazartesi

BEBEK HAZIRLIKLARI-2:LAVANTA VE ŞEKERLİ SÜSLEMELER

Yaklaşık olarak son bir ay kaldı miniğimle kavuşmamıza.
Hastane ve ev ikramları için farklı süslemeler düşünüyorum.Hastane'de ikram edilecek içecekler için bardakları aldım,kendi hazırladığım yazıyı bastırıp yapıştırıcam.Hastaneye gelenlere ikram edilecek olan çikolataları Ekim başında sipariş edicem(çikolata kaplarının üzerinde oğlumun ismi yazılı olacak ve aldığım gecelik-pijama takımları ile aynı konseptte baskıları olacak)

Ev ikramı için butik pasta yapan bir tanıdığıma birkaç çeşit pasta sipariş verip,sigara böreklerini kendim sarıp buzlukta saklamayı düşünüyorum.
Hatırası kalsın diye eve gelenlere sunacağım şekerli ve lavantalı süslerin malzemelerini eşimle seçtik.Haftasonumuz verimli geçti:)
Annem ve kardeşimle lavantalı süsleri hazırladık.Şekerli süsleri henüz hazırlamadık,şekerler bayatlamasın diye son haftaya bıraktık.

Sunumda kullanacağım sepeti,kolonyayı,kapı süsünü kendim hazırlayacağım.Tüm malzemeler hazır,akşamları işten döndüğümde büyük bir keyifle uğraşacağım.Yani bu hafta yine bebek hazırlıkları ile meşgulum ben:)

Minik papiler içinde lavantalarımız hazır:

Silikon tabancamla papilerin altına mıknatıs yapıştırdım.Annem ve kardeşim lavantaları eklediler.

Süslerimizi isteyen buz dolabında süs olarak,isteyen çekmece içinde koku olarak kullanabilir.

Badem şekerlerini ise ayıcıkların arkasındaki tüllü kısımlara ekleyip,kapatacağız.Sonra süslü sepetimizde yerlerini alacaklar.

Süslerin üzerine eklemek için 'hoşgeldin' yazılı şablonu hazırlayıp doğum tarihi kısmını boş bırakıcam.(İçimden bir ses beklenen tarihten önce geleceğini söylüyor)Doğduğu gün bilgisayardan çıktıyı alıp son eklemeleri yaparız kısmetse.

30 yorum:

  1. hazırlıklar süper görünüyor.. herşey istediğin gibi olur inşallah.. ama en önemlisi küçük bey tam zamanında sağlıkla gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.inşallah olur.haklısın inşallah sağlıkla gelir...

      Sil
  2. ne kadar tatlılar:) kucağına sağlıkla alırsın inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  3. Aman aman pek şekerler,sağlıkla ve hayrılısı ile gelsin artık minnoşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım.Ay evet ya sağlıkla kavuşalım artık:)

      Sil
  4. Ben de malzemeleri kendim alıp yapacağım inşallah, süper olmuş, ellerinize sağlık.
    Öperiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli de o bence.Hazır olanlarda hoş ama ben kendi emeğim olanları daha çok seviyorum.Bizde sizi öptük:)

      Sil
  5. Çok keyifli bir telaş ve heyecan..hele herşeyi insan kendi hazırlayınca, çok daha keyifli oluyor... Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş.:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.Super bir heyecan.Amin inşallah sağlıkla kavuşuruz.Sevgiler...

      Sil
  6. Canımm ne tatlı heyecan, ne güzel emek bunlar.. Ellerinize sağlık.. Paşa sağa salim gelsin inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.İlerde senin bebiş olsunda onada yaparız;)Amin canım inşallah...

      Sil
  7. Cnm ellerine saglik cok guzeller hayirlisiyla gelsin bebisimiz insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzelim.Ay inşallah sağlıkla kavuşalım artık:)

      Sil
  8. çok şeker çok tatlı görünüyolar ne telaş şimdi...

    YanıtlaSil
  9. ahh kuşuuummmm,lütfen yorumlarından mahrum bırakma beni,yorumlardan dönüyorum bloglara çünkü seri biçimde.bak bende ne kadar özlemişim seniii,acıcık kalmış bebişe yaa,yapılanlarda süper ....hadi artıkın gelsin ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım vakit buldukça geliyorum bloguna.evet evet sağlıkla gelsin artık dimi;)

      Sil
  10. Ayy cok guzel olmuşlar. Benimki erkek olursa fikir olsun banada bu....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Kız erkek farketmez hazırlıkları beraber yaparız canım;)

      Sil
  11. Çok güzeller ellerinize sağlık. Bir ay az bir zaman demek, hayırlısıyla kavuştuğunuzda tarihi de yazarsınız artık;) Papiler de, badem şekerli ayıcıklarda güzel fikir;)..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Evet çok az kaldı.Tarihi sabırsızlıkla bekliyorum;)

      Sil
  12. Çok güzeller diğer hazırlıklar ne durumda??? ben daha bebek şekerleri aşamasına gelemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım diğer hazırlıklar tamam sayılır.Pijama-gecelikler de hazır.senin için eklicem ilk fırsatta;)

      Sil
  13. ayy ne güzel şeyler bunlar yaa hadi sağlıkla gelsin bebiş artık :)

    YanıtlaSil
  14. tüm zamanları uzaktan da olsa sıkı bir takipçi olarak bekledik, bebiş sağ salim gelsin de artık belki kaynar içmeye geliriz :)

    YanıtlaSil
  15. Ayıcıklı çubuklara bayıldım, malzemeleri nereden aldığınızı sorabilir miyim? Ben de erkek bebek bekliyorum. Gerçekten çok hoş, hem de farklı piyasadakilerden.

    YanıtlaSil
  16. Ayıcıklı çubuklara bayıldım, malzemeleri nereden aldığınızı sorabilir miyim? Ben de erkek bebek bekliyorum. Gerçekten çok hoş, hem de farklı piyasadakilerden.

    YanıtlaSil
  17. bir de ben sorayım malzemeleri nereden aldınız acaba? ben de adanadayım..aslı

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...