İzleyiciler

8 Ağustos 2012 Çarşamba

LOHUSA TACI

Uykusuz gecelerimde mide yanmalarımı unutmak,doğum stresimi atmak(bastırmak desem daha doğru olur) için hayal kurmalar,film izlemeler,kitap okumalarla geçiriyorum zamanımı.(Sabahtan akşama kadar ofiste olmak artık yormaya başladı,üstüne uykusuzluk eklenince huzursuz oluyorum bazen)Gecelerin bu kadar uzun olduğunu farketmemişim daha önce...

Bu gece de değişiklik olsun istedim ve ilk lohus tacımı süsledim.İlk diyorum çünkü birkaç çeşit yapmayı planlıyorum.

Kırmızı saten
Kristal boncuklar
Taç
Silikon tabanca ile basit bir süsleme yaptım:

Gün ışığında boncukların ışıltısı,satenin rengi daha iyi görünür eminim ama yapmışken hemen eklemek istedim.
Beyaz zemin üzerinde tacı fotoğraflayım derken arkada kendi süslediğim çerçeveler...

14 yorum:

  1. Teşekkürler tatlım.Mucksss:)

    YanıtlaSil
  2. bak sana ne buldum beeeeeeen:)

    http://10marifet.org/yazi/lohusa-taci-2-2/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım,çok beğendm ama oğluma düşündüğüm isimle bunu yapmam çok zor:)Yazıyı değiştirip yapabilirim,teşekkürler;)

      Sil
    2. yaparsan paylaşırsın. merak ettim şimdiden:)

      Sil
    3. Tabi paylaşırımm,sevgiler;)

      Sil
  3. Çok hoş olmuş bende kırmızı düşünüyorum kimisi erkek olduğu için mavi olsun diyor ama bayanlara herzaman kırmızıyı çok yakıştırıyorum. Lahusa geceliğini ne renk düşünüyorsun???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Tacı anne takacağı için mavi şart değil diye düşünüyorum.Birde inanırmısın bilmem albasması diye bir durum olduğunu ve kırmızının bu durumu engellediğini o nedenle anneninde bebeğinde4o çıkana kadar yakınında kırmızı birşeyler olması gerektiğini düşüneneler var.

      Ben bir tane daha kırmızı bir tane de mavi keçeden taç yapıcam.Sende hem kırmızı hem mavi yap çeşit çeşit takarız:))

      Geceliği krem rengi istiyorum,birkaç tane beğendim ama karar vermedim çünkü sırf lohusa geceliği diye normal geceliklerin 3katı fiyat söylediler.Biraz araştırıcam.
      Hastane için 1pijama 1gecelik düşünüyorum.Pijamayı sade bir model aldım,paylaşırım istersen.

      Sil
  4. çok tatlı olmuş :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. insanın kendi lohusa tascını yapması gibisi yok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın,takacağım günü heyecanla bekliyorum;)

      Sil
  6. İlginç hiç duymamışştım 40 çıkana kadar kırmızı birşeylerin olması gerektiğini...
    Keçeden çok ilginç güzel şeyler çıkıyor hiç denemedim ama ona da el atacağım artık:) Zaten sırf fotoğrafta çekmek için değişik değişik takarız:)
    Bende bakındım lahusa geceliklerine gerçekten fiyatları çok abartmışlar, zaten mersinde almayı düşünüyorum ablamlarda gelecek onlardan fikir alırım, aldığımda da blogumda paylaşırım. Pijamayı merak ettim paylaşırsan sevinirim fikir edinmek adına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok kişiden duydum kırmızı olayını ve gördümde etrafımdaki doğumlarda.
      fotoğraf çekemeye,bloga zaman ayırabilecekmiyiz bakalım:))
      mersinde çeşit nasıl bilmiyorum ama dilerim zevkimize-kesemize göre buluruz.
      pijama paylaşımım bayram sonrasına kalacak:(şuan yazlıktayım 10gün adanaya dönmicem,bilgin olsun;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...