İzleyiciler

23 Ağustos 2012 Perşembe

Kendime ilk dikiş:Streç Etek

Bu bayramı basit bir etekle geçiştirdim.
Kıyafetlerimin çoğu dar geliyor ve yeni birşeyler almak istemiyorum:aldığım kilocukları geri vereceğimi hayal ederek:)

Geçenlerde aldığım kumaşlardan penye olanından 1etek,1elbise diktim ve bu yaz keşfettiğimiz kahvaltıcıya giderken giydim.

(Bu kadar basit dikişmi dikilir diyebilirsiniz,desenizde haklısınız.
Zamanla dikiş konusundaki gelişimimi beraber görelim istiyorum)
Annişkom ve kardeşim:


Kardeşimle benim;'Birbirinize hiç benzemiyorsunuz'lafını yüzlerce kez duymamız normal dimi?

17 yorum:

  1. aslında simalarda bir benzerlik var bence...:)

    YanıtlaSil
  2. Zamanla eminim çok güzel şeyler dikersin tatlım.Hamilelik dönemi için de gayet iyi ve güzel bir dikiş olmuş.Rahat rahat giyersin..Kardeşler genel olarak benzemiyor zaten.Benim de ablam var o sarışın ben esmer hiç alakamız yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım.Son 2ayda ne dikersem o kar.Bir süre uzak kalırım heralde hobilerimden;)Ablanla sende bizim gibisiniz yani;)

      Sil
  3. Cok güzel olmus, eline saglik. Bildigim kadarıyla esnek bir kumaş oldugu icin penye dikmek zordur. Oysa gayet düzgün olmus, bravo :)
    Göbek-bebek de ayrı şahane ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Dikişe yabancı olduğum için neyi dikmek zor,neyi dikmek kolay pek bilmiyorm.Yaşayarak öğreniyorum:))Beğenmene sevindim.
      Göbek-bebek büyümekte günden güne:))

      Sil
  4. Bence gayet hoş ve rahat birşey olmuş, bu döneminizde size eşlik edecek ne güzel. Fazla detaya hiç gerek yok rahatınıza bakınız. Bu arada penye ilginçlikler çıkratan bir kumaş olabiliyor ona rağmen güzel dikmişsiniz, güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Gerçekten çok rahat.Penyeden ilk dikişim bu,kötü olmaması şans demekki:)sevgiler

      Sil
  5. oyy oyy etek şahanee ama neden öyle diyorsun ne beceriksiz insanlar var sökük bile dikemez ama bu bir başarı benimde yapmam lazım ufaktan ufaktan ama düğünden sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)mersiii.el becerim iyi ama dikişe yabancı olduğumdan biraz çekiniyorum canım.düğün sonrası sende dik çok keyifli;)

      Sil
  6. Canım benim, istedikten sonra yavaş yavaş hepsini öğrenirsin. Eteğin de gayet hoş ve rahat görünüyor zaten ;) Kiloları da dert etme, pek bir şey yapmasan da altıncı aydan sonra gidiyorlar ;) Sen keyfine bak ciciş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Bu hevesle öğrenicem gibi görünüyor.Kilolar dert etsemde etmesemde artmakta:)bende biraz boşladım buaralar.Dilerim dediğin gibi hemen giderler.Öpüldün;)

      Sil
  7. Ay ay ay maaşallah kuzucum, göbüş nasıl da hızla büyüyor ;))
    Olsun tatlım ilk dikişler kendi kendine tabiiki basit olacak ama zamanla başarıların katlanacaktır eminim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcımmm.Evet göbüş artık durdurulamaz hızla büyüyor:)Dikişteki başarılarımın artmasını çok istiyorum.Deneme-yanılmalarla ortaya bişeyler çıkacak diye umuyorum:)

      Sil
  8. Ben de aynı böyle siyah bir H&M etekle her yere gidiyorum. Üzerime ne bulursam bol bol geçiriyorum süper oluyor hamilelikte.
    Kardeşinle ağız yapınız aynı bence benziyorsunuz, bize de öyle derler ama illaki benzer yerlerimiz var kardeş en nihayetinde:)
    Ben de 28+4'teyim gebelik bloguma beklerim.

    http://herhaftalik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız hamileleikte böyle rahat kıyafetler forma oluyor:)Kardeşimle genelde benzetmezler ama benzeten olabiliyormuş demekki:))
      Bebeğinize sağlıkla kavuşmanız dileğiyle...
      Geliyorum blogunuza;)

      Sil
  9. Etek mükemmel olmuş bravo valla

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...