İzleyiciler

31 Ağustos 2012 Cuma

Hamileliğimde 32.hafta

Blogum son zamanlarda 'bir hamilenin günlüğü' gibi oldu farkındayım ama bu heyecanlı süreç hayatımın merkezini oluşturuyor ve bir sürede böyle olacak gibi...

Dün doktor kontrolümüz vardı,binlerce şükür güzel haberler aldım.Miniğimi gördüm.Kilo almış,büyümüş.Yüzü birazcık değişmiş gibi gelsede babasına benzeme kısmı hala aynı:)

Gözünü açtığı anı fotoğraflamak pek sık görülen birşey değilmiş,bizim bücür hem dil çıkardı hem gözünü açtı.Doktorda o anı yakaladı,çok eğlendik.(Dilerim doğum sonrası da beni hep mutlu eder bebeğim.Hep sağlıklı,huzurlu olur)



Bu ay 2kilo daha alıp +9kilo oldum.
Bu kiloya rağmen hala yuvarlanmadan evden çıkabiliyorum:)Doktorum çalışamaz raporu verdi ama iş yeri kendimin olunca mecburen işe gidiyorum,veli görüşmeleri yapıyorum,öğrencilerle ilgileniyorum.Çok yorulmadan bir süre daha işe devam edeceğim.Derslere girmeyip ders konusunda yakın bir arkadaşımdan yardım alacağım.

Bir yandan da hazırlıklara devam ediyorum:bebek şekerleri,kapı süsü,tüller bu hafta alınacak.Dolap kurulup bebek odamızın eksikleri tamamlanacak kısmetse.Minicik kıyafetleri yıkanıp,ütülenecek.


Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum...

27 yorum:

  1. İnan Adana'da her hamileye acaba cingifillimidir diye bakıyorum :) maşallah nasıl tatlı görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Canım eskisi kadar çok gezemiyorum,denk gelirmiyiz bilmem ama bir gün ayarlayıp buluşabiliriz;)Çok teşekkürler.

      Sil
  2. Çok tatlı bir ablasın. Annemle her gün girip kontrol ediyoruz yeni paylaşımlar var mı diye. İnşallah bebeğinle mutlu yıllar geçirirsin. Allah mutlu etsin. Ve karnının tombikliğide çok tatlı gözüküyor. Diğer hamileler gibi kilo kompleksi yaşamazsın bence. Çok şekersin ablacım. İnşallah oğlunda sana benzer. Bu ara Bende Adana'lıyım. İnşallah bir gün karşılaşırız. (: :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy son zamanlarda bloguma gelen en tatlı yorum bu bence.Çok teşekkür ederim.Kilo kompleksi şimdilik yok hala yiyorum:))Oğlum sağlıklı,mutlu,akıllı olsunda başka bir dileğim yok şimdilik.Adanalı olmana ayrıca sevindim çünkü çok az adanalı yorum yazıyor.Kısmetse bir gün karşılaşırız tani,neden olmasın.
      Sevgiler;)

      Sil
    2. İnşallah ablacım. :)

      Sil
  3. Aramizda 3 hafta vr yazilarinizi merakla bekliyorum bebek sekeri vs asamalarinida paylasirsaniz sevinirim fikir olur bana da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzell.Sizde sağlıkla kavuşursunuz inşallah.Bebeğime dair birçok hazırlığı paylaşıcam burada.Sonra zaman olmayabilir.Bu hafta daha sık bebiş hazırlığı postları olacak;)

      Sil
  4. Bitanem çok şükür ki iyi küçük erkek, rabbim sağa salim kucağına aldığın günleri de gösterir inşAllah.. İşe gidiyorsun ama bence yok yorma kendini o yakın arkadaşından biran önce al yardımı.. Kendine ve yeğenime dikkat et, Allaha emanet olun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim amin inşallah.Çok yorulmuyorum aslında bazı veliler dışında şükür sorunum yok:)Öpüyoruz seniii:)

      Sil
  5. Selam bloğunuzu yeni keşfettim ve bayıldım.taipteyim,üye bile oldum:)maşallah sizede.allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş.sevgiler.bende yeniyim beklerim.

    cinaragacinda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bende blogunuzu takipteyim artık.Çok teşekkürler.Sevgiler;)

      Sil
  6. masallah güngeçtikçe güzelleşiyorsun saglıkla kucagına alırsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek bebek anneyi güzelleştitiyor diyorlar sanırım doğru:))İnşallah.Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Selam cingifilli, bugünkü yazımda birazcııkk senden bahsettim umarım sorun olmamıştır.sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazına baktım çok beğendim.Sevgiler;)

      Sil
  8. İnsan güzel haberler aldıkça nasıl da seviniyor değil mi canım.Herşeyin yolunda olmasına çok sevindim.Kilo artışın da normal zaten.En önemlisi benim gibi sıkıntı yaşamadan geçiriyorsun.Ben almıyorum ama inan herşeyden mahrum kalıyorum :( Sağlıklı gelsin de minnoşlar inşallah,öpücükler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım güzel haberler ile çok mutlu oluyorum.Teşekkür ederim.Kilo artışım normal gibi.Aslında şuanda çok takılmıyorumda.Sağlık olsunda sonra elbet veririm diyorum.İnşallah kuzucuklarımızla mutlu mutlu postlar yaparız canım.Öpüyoruz;)

      Sil
  9. Maaşallah, bence hala süper görünüyorsun ben 29.haftamda +9 kiloyum boşver veririz alimallah:)
    Nazar boncuğu tak hep içine de olsa ben öyle yapıyorum.
    Öperim, sevgiyle göbişten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler.Veririz heralde.Şuanın tadını çıkaralım haklısın.Nazar boncuklu kolye filan takıyorum bazen ama daha dikkat ederim.

      Bizde öpüyoruz sizi;))

      Sil
  10. merhaba cingifilli bebegını saglıkla kucagına alırsın ınsallah bende adanadayım 16.haftalık hamıleyım ve hala bı doktor bulamadım acaba sen hangı hastaneye gıdıyorsun bıde doktorun kım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar.teşekkür ederim.sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz.Ben Orta Doğu Hastanesi doktoru Selçuk Gürbüz'e gidiyorum 5aydır.memnunun.öneririrm.bu hafta adanadaki kadın doğum doktorlarının en iyilerini bir yazıda anlatacağım,işinize yarar inşallah;)

      Sil
  11. Maşallah çok güzel görnüyorsun,allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzel anne :)

    YanıtlaSil
  12. canım cok guzel gorunuyorsun huzur doklu gunler dılıyorum ısın kendı ısın oh mısss bu arada bır sonrakı postta belırtmedım ama bebek opulmez:)) haklısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımmm.İşim kendi işim ama zor yanlarıda çok,Sorumluluk kısmı bazen ağır geliyor.Ama çok şükür diyorum.
      Bebek öpülmez ahh herkes böyle düşünse keşke;)

      Sil
  13. nasıl yakışmış hamilelik öyle:) Sağlıkla gelsin kuzucuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.İnşallah öyle olur;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...