İzleyiciler

3 Ağustos 2012 Cuma

Hamileliğimde 28.hafta


Bebeğimi fasulye diye sevdiğim günler çoktan geride kaldı kocaman oldu(bin maşallah)şimdilerde farklı farklı sevgi sözcükleri ile onunla konuşuyorum.(Beni tanıyıp kıpırtılarının artması ayrı bir heyecan.Buarada komik bir durum varki:bebeğim Sıla'nın sesini benim sesimle karışıtırıyor,ne zaman cd'de Sıla dinlesek ben sanıyor,aşırı tepki veriyor:))


2gün önce doktor kontrolümüz vardı ve üç boyutlu şekilde yüzünü gördük 2.kez.Bence babasına daha çok benziyor:bu durumdan şikayetçi değilim ama azıcık kıskanma durumum var:)Aylarca taşıyan,uykusuz geceler geçiren,yeme düzeni ve tüm hayat düzenini değiştiren anneciğinede azıcık benzese fena olmaz:)Şaka bir yana sağlıkla,mutlulukla kucağıma alacağım günü sabısızlıkla bekliyorum.2,5ay kaldı...

Bebeğimin gelişimi güzel gidiyor.Benim kilo artışım ise 'olmasada olur' durumdaymış.İlk 5ay 3kilo almıştım,şimdi 7.aydayız ve 7kilo almış görünüyorum,kilo artışım hızlanabilir diye beni uyardı doktorum.Son aylarda kilo artışı fazlalaşıyor,abartı yemesen bile bu böyle dedi ve yazlıkta aldığım kilolar doktorumun bile gözüne battı.Protein ve yeşillik ağırlıklı,un-şeker-tuzdan azar azar yediğim bir beslenme önerdi.

Bu hafta mide yanması gibi bir sorunum başladı.Doktorum akşam yemeği en geç 7'de yememi,gece süt içmememi(ben zaten süt içemiyorum,Ca takviyemi yoğurttan alıyorum)ve Gaviscon şurup tavsiye etti.
Gece uykusuzluklarımın,rahim ağrılarımın günden güne artacağını,korkmamı söyledi(Biraz telaşlı,pimpirik bir anne adayı olduğumun farkında:))

Hazırlıklara devam ediyorum.Babamızın beğendiği şortlar,tulumlar,minicik pantolonları aldık en son.Oğlum kıyafet konusunda şanslı,tam aradığım gibi farklı ve şirin ciciler buldum.Battaniyeleri,nevresim takımı,alt değiştirme ürünleri...hepsi içime sindi.Şuan en çok düşündüğüm odasının perdesi ve avizesi.Çok az seçenek var ve ben hiçbirini beğenmedim.Bir süre daha araştırıcam,bulmazsam kumaş alıp perdeyi kendim dikmeyi düşünüyorum.

34 yorum:

  1. Maşallah ikinize çok güzel görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. gerçekten nasıl geçmiş zaman,hamil olduğunu yazdığında göbüşün hiç yoktu :) şimdi 2,5 ay beklemeyecek gibi duruyor:) Allah nazarlardan,kötü nefesten saklasın sizi,hayırlısıyla kaynarını yaptığını görürüz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)İlk 3ay geçmiyor gibi gelmişti ama 2.trimester hızlı geçip gitti.Göbüşüm kocaman oldu,anneminde yorumu senle aynı:))bu çocuk ekim 3.haftayı beklemez diyip duruyor.Hayırla sağlıkla gelsin ben merak etsemde beklerim.İnşallah kaynarımıda görürsün hatta belki gelip içersin;)?

      Sil
  3. pembeler çok yakışmış arkadaşıma allah nazarlardan saklasın hem seni hem oğluşunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım çok teşekkürler.

      Sil
  4. maşallah size:)nasıl hızla geçiyor zaman gerçekten daha dündü buradan hamile olduğunu duyurduğun.çok heyecanlı günler bunlar gerçekten odası kıyafetleri herşeyi ile teker teker ilgileniyorsun ama o doğduğunda gözün hiç başka birşey görmüyor:)ben böyle bir an önce doğsun diyen arkadaşlarıma bu günlerin kıymetini bilin diyorum evet çok ama çok güzel birşey elbette ama o uykusuzluk yorgunluk varya...yani hepsi tatlı telaşlar ve yorgunluklar ama canım sana şuan tavsiyem bol bol ayaklarını uzat bilgisayar veya tvde boş boş takıl.ve de gittiğin bütün kafelerde saatlerce arkadaşlarınla otur ve 2,5 ay sonra tamamen minnoşuna adapte olacak gücü topla sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.evet zaman hızla akıp geçiyor.hamileliğin kıymetini bil,bugünleri ararsın diyen çok arkadaşım var.Bende elimden geldiğince geziyor,dinleniyorum:)Uykusuz gecelere hazırlıyorum kendimi:)Tekrar teşekkürler,sevgiler...

      Sil
  5. masallahhhhhhhhh hayırlısyla kucagına alırsın inşallah:)

    YanıtlaSil
  6. Bu fotoğrafta hamileliğin tam oturmuş, elbisen de çok yakışmış tatlım :) Funda Ceyhan bu fotoğrafı beğendi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım artık tam bir hamile modundayım:)Kocaman bir göbek,bol elbiseler...Çok teşekkürler canım.Beğenmene sevindim;)

      Sil
  7. inşallah her şey istediğin gibi olur şeker, bin maşallah... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy inşallah canım.teşekkürler;)

      Sil
  8. Merhaba sizi bugün tanıdım.Takibe aldım , bende beklerim bloguma.
    Mide yanması için renine tablet alıyordum ara sıra , beni de çok olmuştu.O an aa oğlumun saçları çıkıyor derdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,bende blogunuzu takipliyorum hemen;)
      Saç çıkmasıda olabilir,büyüdükçe midemi yukarı itmeside olabilirmiş...sağlıkla gelsinde razıyım bu minik sorunlara.

      Sil
  9. canım hamilelik gerçekten çok yakışmış sana oğluna maşallah hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde gelsin inşallah.:)

    YanıtlaSil
  10. Maşallah ikinize de canım :) Bence aldığın kilo gayet normal.Ki zaten ilk 6 ay için 1 er kilo son üç ay için 2 şer kilo tavsiye ediliyor.Buna göre az bile.Yineliyorum sağlıklı ol istediğini korkmadan ye de gerisi boş.Bu halde listeyle beslenmek,canının çektiğini yiyememek kadar kötü bişi yok bence :( Perde konusunda benim blogumda da yazmıştım,temalı bişiler bakabilirsin tatlım,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım.Bencede kilom iyi gidiyor.Ama dpktorumun korkusu şu:ilk aylarda az az arttı son aylarda hızla artıp boş yere şişmem.
      Senin diyet işin zor,ben tatlıyı azalttım diye bile üzüldüm,sense her yediğini hesaplıyorsun.cidden zor.kolaylıklar diliyorum.
      perde için yazdığını blogunda okudum kuzum.sanırım temalı olacak ve ben dikicem;)
      sevgiler sana ve kızına;)

      Sil
  11. Maşallah diyerek başlayalım.bende hamileyken reflüye benzer sıkıntılar yaşadım.hamileyken yaşananların bebeği de etkilediğini düşünüyorum.onun için çok dikkat et.çok aç kalma,mideni çok doldurma,gazlı her türlü içecekten,baharatlıdan,yağlıdan,tuzludan,çikolatadan uzak dur ki hem hamileliğin rahat geçsin hemde doğumdan sonra bebeğinde bi sıkıtı olmasın ALLAH KORUSUN Benim oğlum doğumdan sonra tam reflü değil ama reflü belirtileri vardı.yemeklerden sonra istifra ederdi.bir seneye yakın bu istifralar devam etti.şuan eylülde dört yaşına girecek.ben daha yeni yeni rahat etmeye başladım.lütfen kendini dinlemeyi ve kontrol altında tutmayı unutma.son olarakta şimdi sana benzemesede ilerleyen zamanlarda sana benzeyecektir.hamilelik zordur yaz hamileliği x4 daha zordur.tecrübe e sabit.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Dikkat etmeye çalışıyorum,iştahımı bastırmak bazen zor olsada:)
      Oğlunuz kocaman olmuş ne güzel,darısı benimkine olsun.Yaz hamileliği gerçekten zor özellikle Adana'da daha da zor.aşırı sıcak.
      Sevgiler...

      Sil
  12. Miniğini sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Çok heyecanlı bir bekleyiş , her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.Evet çok heyecanlı ve güzel.Sevgiler...

      Sil
  13. Maşallah :) Ne kadar heyecanlı bir bekleyiş :)Sağlıkla gelsin oğlunuz..sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Lovely posts and blog! Would you like to follow each other?

    YanıtlaSil
  15. tebrik ederim..umarım rahat bir doğum geçirirsiniz. Sakıncası yoksa doktorunuzun kim oldugunu öğrenebilirmiyim. Adana da iyi kadın dogum uzmanı arıyorumda, yardımcı olursanız çok sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,inşallah.Selçuk Gürbüz'e gidiyorum8ortadoğu hastanesi doktoru)çok memnunum tavsiye ederim;)başka sorunuz olursa çekinmeyin sorun,sevgiler;)

      Sil
    2. Teşekkür ederim, o hastanedeki bir bayan doktora gebe kalmadan önce smear testi yaptırmaya gitmiştim pek memnun kalmadıgımdan hastaneye karşı da antipatim olmuştu. Ama tavsiyeniz için çok teşekkür ederim dikkate alacagım. O hastanenin yenidogan bebek yogun bakım servisi var mı o konuda da bilgim yok sizin var mı? Ve normal dogum mu planlıyorsunuz, doktorunuzun tercihi ne yönde?

      Sil
    3. Rica ederim.ben o hastaneye gitmiyorum Doğuş tıp merkezine gdiiyorum.Selçuk Bey oradada bakıyor.Hem sıra beklemiyorum hem yeri daha iyi(gazipaşa girişinde sağda ing bank üstü 5.kat)
      Doktorum ortadoğudada çalışıyor anlaşması orayla ve doğum orada olacak büyük ihtimalle.Normal doğum öneriyor bir aksilik olmazsa ama ben biraz telaşlı bir insanım.Büyük ihtimal epidural sezeryan yaparım,son dkda cesaretlenirsem epidural normalde olabilir:)
      yenidoğan yoğun bakım servisi adana da sadece Metro hastanesinde var.İlk başta oraya Ferat Erol'a gidiyordum ama düşük tehlikemde ilginmediği için bıraktım;)

      Sil
    4. İlgin için tekrar çok teşekkür ederim. Umarım doğumun normal ve rahat bir dogum olur ve bebişini sağsalim alırsın kucagına..Uzun ve sağlıklı güzel bir ömrü olsun inşallah..saglıcakla kal..

      Sil
    5. rica ederim,dilediğin zaman istediğini sor.elimden geldiğince cevaplarım.güzel dileklerin için teşekkürler.inşallah sağlıkla gelir bebeğim.sevgiler...

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...