İzleyiciler

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Hamileliğimde 30.hafta ve yazlık modu


Hamileliğimin29.haftasını paylaşamadım;eşim yurtdışında ve bana güzel fotoğraflar çekmek için makinemizi aldı yanına.Kardeşimin makinesiyle annemin objektifinden hamileliğimde 30. hafta biterken biz böyleyiz:


Ben oturduğum yerden zor kalkmaya başladığım için deniz kenarında şezlongdayım,kumların sıcaklığını sadece ayaklarımla hissediyorum.Kardeşim ise yerime de güneşleniyor,yüzüstü de uzanıyor.(çok özlediğim bir durum:))

Bu hafta miniğimin kıpırtıları oldukça arttı.Dışardan bile farkedilebiliyor.
Kilo konusuna hiç değinmesem daha iyi:)Annem sayesinde yazlıktan obez dönmem mümkün.Şaka bir yana yediklerimi abartmasamda kilo alımım arttı bu ay.Ama ne yalan söyleyim her yediğimin lezzeti daha güzel geliyor bana.

10 yorum:

  1. desene oğlusun anneannesinin yaptığı yemeklere ileride bayılacak:)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok iyi görünüyorsun bende bazen içten içe takıyorum basküle çıkınca ben hiç bu kiloda olmamıştım diye ama tadını çıkar, canım ne çekiyorsa yiyiyorum ohhh hamileliğin en güzel yönü bu ben değil bebişim istiyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşekkürler canım.Bende hiç bu kiloda olmadım:)ama dediğin gibi tadını çıkarıyorum şu günlerimin;)

      Sil
  3. çok tatlı gözüküyosunuz, hamilelik yakışmış :):)

    YanıtlaSil
  4. İnsanın kardeşi gibisi var mı ne güzel beraber tatil kıskandım şimdi :) Bloğunuzu incelediğim kadarıyla Adana'lısınız sanırım :) Buna ayrıca sevindim..Ben de Tarsus'luyum ama uzaklardayım.Sağlıkla oğlunuzu kucağınıza alırsınız umarım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kardeş gibisi yok.Çok teşekkürler.Dilerim sağlıkla gelir oğlum.Sevgiler::)

      Sil
  5. harika görünüyorsunuz:) Allah sağlıkla bebişini sana kavuştursun:)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...