İzleyiciler

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Erkek Bebek İçin Kumaşlar


Azimle erkek bebek için güzellikler bulmaya çalıştım,çalışıyorum.

Bu kumaşlarda 'arayan bulur' diyerek gezip bulduklarım:

Maviden kaçış yok bunu anladım:)Ben mavi çok şey almak istemiyorum desemde seçenekler beni maviye mecbur bırakıyor.

İki kumaş türünden de 4metre aldım.
Mavili kumaş ince olduğundan yazlık çarşaf,yastık kılıfı dikmeyi düşünüyorum.
Arabalı olan kumaş %100pamuk ve biraz kalın.Bahar kullanımına uygun.

Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum...

10 yorum:

  1. çok tatlılar 4 metreden rahat nevresim takımı çıkar artar bile yedek yastıklı yapabilirsin güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım.nevresim takımı denicem,aldıklarımı kalıp olarak kullanmayı düşünüyorum.sağol tatlım;)

      Sil
  2. :) çok tatlıııı :) dualarla makas at olur mu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Olur,haklısın;)

      Sil
  3. kumaşlar çok güzel...
    Ben de bebeğimin hazırlıklarında; "hiç mavi almayacağım, her renk giydireceğim oğlumu" diye başladım:) ama cicilerimizin hemen hemen tümü mavi:) gelen hediyelerimiz de neredeyse sadece mavi:) ama ben gene de pembe de kırmızı da giydirdim bebeğime:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      Mavi güzel ama herşey mavi olsun istemiyorum.Sonumuzu bilmiyorum tabi:)çünkü seçenekler bizi maviye yönlendiriyor.Ben yakın arkadaşlarıma mavi hediye istemiyorum dedim bile:))

      Sil
  4. kumaşlar çok hoş :)
    canım blogumu yeni açtım senide bekleim gelirsen çok çok sevinirim :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler;)
      tabiki gelirim,hayırlı olsun blogun.

      Sil
  5. Tatli telaşlar...minik kuzu cok sansli boyle becerikli bir annesi oldugu icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel ve tatlı telaş yaşıyorum.Çok teşekkür ederim düşünceniz için

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...