İzleyiciler

3 Temmuz 2012 Salı

Tatil başlangıcı-gezmesi

Benim gibi özel sektörde öğretmen olanlar Temmuz ayını iple çekerler.Ben dershanecilikten kurtuldum arkadaşlarımla ortak bir yer açtımda rahatladım.Devlet bizi ata(ya)mıyorsa bizde kendi başımızın çaresine bakıyoruz...

SBS,LYS derken tüm sınavlar bitti,bir sonraki senenin kayıtları devam ediyor olsada biraz tatili hak ettim.Eşimin tatili bu haftasonu başladığı için bu haftamı genelde gündüz evde,akşamüstü alışverişte,arkadaşlarımla geçiriyorum.Özlediğim ne varsa yapmaya çalışıyorum.

Hamileliğimin ilk 3ayı çok stresli ve tehlikeli olduğu için akşam gezmelere ara vermiştim.Arkadaşlarımda ben üzülmeyeyim diye bize geliyordu,evde vakit geçiriyorduk.Şimdi ise çok yorulmadan geziyorum.

Birkaç gün önce yakın arkadaşlarım'kızkıza gecesi'yapalım dediler ve ben hemen dahil oldum.Özlediğimi inkar edemem.Bir süre sonra bu tarz aktivitelerde daha az bulunacağım sanırım.(Bebeğim sağlıkla gelsin de ben gönüllüyüm onla zamanımı geçirmeye)

Kombin detayları: Elbise:Koton,Kolye:T-box,Papiler:Yeni keşfettiğim minik bir dükkandan

Adanalılar için...
Mekan1:Tria
(işletmecisi ,garsonları değişmiş,yemeklerin tadı değişmiş.Hiç beğenmedim.Mekanın adı da değişmiş.Canlı müzik grubu aynı.Ben yaklaşık6aydır uğramıyordum,bu gittiğimde gördümki şarkı sıraları bile değişmemiş)

Mekan2;La noche
(ister açık havada oturup canlı müzik dinleyin,isterseniz alt katta karaoke yapın.Yemekleri ve servis hızı gayet iyi.Fiyatları da normal.)

(İki mekanda t.özal bulvarında)

8 yorum:

  1. çekilişime beklerim
    http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Trianın adı uno mu olmuştu yoksa unoydu da tria mı olmuştu, öyle bişiy miydi??
    Bi kere gitmiştim beğenmemiştim.. Retro çok iyiydi ama, fiyatlarına zam yaptılar, anemonla aşağı yukarı aynı oldular.. Patlıcanlı tavuğu çok iyidir retronun, menüden kaldırdılar ama isteyene yapıyolar hala ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uno'ydu sonra Tria oldu şimdi başka bişey olmuş;)Retroyu seviyorum ama özellikle cuma,cmt akşamları çok kalabalık oluyor,birde son zamanlarda çoluk-çocuk tayfası fazla takılır olduğu için haftasonu tercih etmiyorum.Tavuk yemeklerinin hepsini denedim ama patlıcanlısını denemedim,gittiğimde denicem:)teşekkürler

      Sil
  3. Ohh sefan olsun tatlım, iyi gezmeler :)

    YanıtlaSil
  4. Adanayı gerçekten çok özledim mekanlarını, semtlerini, hele gazipaşayı
    üniversiteyi orda okuduğum için yeri bende çok ayrı...
    Blogun sayesinde hasret gidermiş oluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bilmiyordum üniv.yi burada okuduğunu.Hasret gidermene katkım oluyorsa ne mutlu bana.O zaman sana özel Gazipaşa postu yapma sözü veriyorum;)

      Sil
  5. adanalılar ıcın ve adanaya gıdenler ıcın faydalı postlara devam..bolbol gez canım tadını cıkar sonrası ıcın depola saglıkla kuzunu al sonra yıne gezersınız...dersanenız var en guzelı cok haklısın :((

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...