İzleyiciler

18 Temmuz 2012 Çarşamba

TATİL ALIŞVERİŞİ-Düzeni

Tatil öncesi alışveriş ekstra mutlu eder beni.Bu yıl geleneği bozmadım,göbeğimden dolayı alabileceklerim azaldı ama yinede birkaç yeni parça ekledim valizime.

Bikinim bu yaz yeşil ve sade:Adil Işık-Country


Daha önce Migros'ta bulduğum(şu yazımda paylaştığım)sandaletten sonra sık sık uğrayıp yeni gelen ürünlere gözatıyorum.Bunlarıda Migros'ta buldum,üstelik şimdi %30 indirim başlamış.

 Hasır çantaların ortalama fiyatları belli.Migros'ta ise çok mutlu edici fiyatlar var,benden söylemesi;)
Plaj terliklerime uyumlu renklerde puantiye görünce dayanamadım tabi.

 Ayaklarımın şişip-komikleştiği anları saklarım hemde rahat ederim diye bu papiler.(Yeni açılan minik bir mağazadan)
Bu yaz valizimin çoğunu elbise ve tulumlarla doldurdum,en rahat olanların çoğu Batik ve C&A'dan.
 Ütüsü eksik olsada eklemek istedim(almak isteyen olursa kaçırmasın;))
Penye streç etekler çok rahat.

Çizgili ve gri streç etek:C&A
Kırmızı streç etek:Tiffany
Örgü bileklikler dışındakiler Tresera'dan(Şuan super indirim var.%75!)
Neon fiyonk yüzükler:Tresera
Taşlı aksesuarlar akşam ışıldamaları için.
Küpelerimin bir kısmı burda.Bikinime uygun olanları sık kullanıyorum:güneş etkisi azaldığında denize girsemde süsümden,uyumumdan ödün vermem:)
 Güneş ürünleri,sonrası kremleri,yüz temizliyiciler ve tabiki rengarenk ojeler...

Tatilde okuyacağımız kitapları ise eşimle seçtik,henüz bitirmedik.Ben ilk kitabı bebeğim için okuyorum.Bittiğinde paylaşmayı düşünüyorum.

Tatilde olanlara bol eğlence,çalışanlara sabır+herkese sağlık diliyorum;)


12 yorum:

  1. seni tebrik ediyorum, doğum yapmak üzeresin ve hala çok zindesin, kendine bakıyosun.... tebrikler:) bizim oğlanın müstakbel oyun arkadaşı nasıl??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))doğum yapmak üzeresin deyince korktum bir an;)ekim'e daha zaman var diye avunuyorum ben.kendime bakıyorum,şükür sağlık yerinde olsunda rutinime devam edeyim.
      oğlunun oyun arkadaşı günden güne büyüyor,beni uyutmuyor,tekmeleri büyüdü,fazla hareketli son günlerde;)
      Senin oğluş nasıl?

      Sil
  2. acaba ayakkabılar optimum migrostan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sandalet ve terlik optimum migrostan;)

      Sil
  3. neon yüzükler,bilezikler,hasır çantalar,elbiseler,sandalet..kısacası her şey hairka çok güzel..şu tresera mıydı takıları aldığın yer tam olarak adresi yani nerde?15 gün sonra adanaya gelcem inş..ben de uğrarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşekkürler,tresera birkaç yerde var.optimum ve ziyapaşa'daki şubesine uğrayabilirsin;)

      Sil
  4. Canım benim ne güzel donanmışsın hepsi çok güzel keyifle giy :) mutlu bir tatil yap güzelce dinlen, yenilen kuzucuğunu da seni de öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm teşekkürler.Bizde seni kocaman öpüyoruzzz;)sevgiler.

      Sil
  5. hepsi birbirinden şık kıyafetler çok beğendim,kıyafet alışverişlerini sevmediimden paylaşımların için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. harıka bende tam senın donemlerınde tatıle gıtmıstım ve valızım onlarla doluydu ayy ne guzel ya hamılelık dunyanın en guzel seylerınden.her ısteyene nasıp olur ınsallah

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...