İzleyiciler

2 Temmuz 2012 Pazartesi

Pantolonlara hamilece çözüm

Hamilelik döneminde en rahat kıyafet elbise olmasına rağmen değişiklik olsun diye şort,pantolon kombinlemek istiyorum.

Geçen yaz sezon sonundan aldığım,dokunamadığım topuklular,t-shirtler,şortlar öylece duruyor.Bazılarını giyinmek için biraz ısrarcıyım:)

Birkaç blogda gördüğüm,beğendiğim bir fikri uyguladım.
Eski bir şortumun düğmesini ve ilik kısmını kullanıp,minik bir parça oluşturdum:
 Stoklarımdan 2şortum tatilde kullanılabilir hale geldi.
Etiketleri hemen çıkarıp atarım ama bir şortta fiyat kalmış,ilk ve son fiyat arasındaki uçuruma şaşırdığım için ekledim.


10 yorum:

  1. Güzel düşünmüşsün ^^
    Evet ya Park Bravo böyle malesef, sezonda 150 liralık şeyi sezon sonu 40 liraya alddığımı bilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yalan yok ben birkaç blogda gördüm,kendi fikrim değil;)Park bravoya bende artık sadece indirimde uğruyorum.

      Sil
  2. inanamıyorum bizi nasıl kazıklıyorlar ya 90 liralık şortmu olur ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın,aradaki fark çok fazla.canım ederinin çok üstünde fiyat görünce almıyorum,istediğim fiyatlara inince alıyorum:)

      Sil
  3. canım ya, aynen sezonda alışveriş yapmıyorum ben zaten artık, indirimde ne eksiğim varsa alıyorum akıllandım bu konuda..yazık günah çünkü bizim sayemizde vurgun yapıyorlar resmen...çok öpüyorum seni ve tatlı göbüşünüüüü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım.artık sezon sonunda stoklarımı yapıyorum.sonradan üzülmemek için.bizde seni öpüyoruzzz;)

      Sil
  4. park bravo'nun maalesef böyle bir uygulaması var, son birkaç yıldır artık ben de hem kendime hem kızımı sezonda birşey almıyorum, muhakkak son indirimleri bekliyorum... hatta bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine anadolu yakasındaki optimum outlet'in park bravo'sunda aynen sizinki gibi komik fiyatlara çok kullanışlı şeyler alıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisini yapıyoruz:))komik fiyatlara kullanışlı ciciler almanın sefasını sürmek pek hoş dimi;)?

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...