İzleyiciler

31 Temmuz 2012 Salı

ÖRGÜ VE TOPUZ

Her ikisini de çok severim,birlikte kullanmayıda...
Beni tanıyanlar,blogumda kısa bir gezinti yapanlar farkedecektir ki saçlarım fönlü yada maşalı değilse pek fazla açık bırakmam.
Okul yıllarımdan kalma topuz alışkanlığım var.Aynaya bakmadan hatta tarak kullanmadan topuz yapmam mümkün:)

Örgü ise özellikle son 2 yıldır daha fazla hayatımızda...

Denizde saçlarımın dağılmasından hoşlanmıyorum,topuz yapıp çıkıyorum.Bu yaz örgü ile topuzumu birleştirdim,saatlerce bozulmuyor,dağılmıyor:


Geçen yaz takıldığım örgü modelim:burada
Daha önceki örgü-topuzda  burada.

13 yorum:

  1. yaaa ne güzel bi modelmiş bu ben balıksırtı gibiş örgüleri beceremediğim için beğemiyle modellere bakıyorum ...



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Aslında çok kolay bir örgü.Bir gün bol fotoğraflı yada videolu anlatım eklerim,sende yaparsın;)

      Sil
  2. :D bunu görünce bide bunu enseden tepeye doğru yapılanı geldi aklıma :D çok güzel olmuş çok yakışmış sana :D bana ,yaz gelince örgüsüz olmaz gibi geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enseden tepeye doğru olanı da çok hoş.Onuda denemeyi düşünüyorum.Teşekkürler.Yazın örgüsüz olmazzz fikrine katılıyorum;)

      Sil
  3. denedim beceremedim,benim gibi beceriksizler için bi video yada resimli anlatım hoş olmaz mı:)
    bu arada senin paşada,annem yine ne yapıyo diye görünüyo oradan:)
    büyüdükçe kendini gösteriyo,maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol fotoğraflı bir post yada video eklerim ilk fırsatta;)Benim paşa alıştı annesinin deliliklerine:))

      Sil
  4. harikaaaaaaa şahaneeee :) bende balıksırtı örerim hep ama bu sefer bunu denşycem çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.denediğinde bloguna ekle olurmu;)

      Sil
  5. Çok hoş gorunuyor bende cok severim topuz yapmayı yaz aylarının vazgeçilmez saç modelidir kullanımı rahattır ve uzun süre bozulmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Aynen katılıyorum;)

      Sil
  6. Ben de yüzerken illa saçlarım toplu olsun isterim, yoksa baş edemiyorum :)
    Senin o göbüşün nasıl da tatlı sivrilmiş öyle tatlım, maaşallah :))

    YanıtlaSil
  7. çok şık bir topuz olmuş hem de pratik çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. bende açık saçtan ziyade toplu severim. örgü modeli de çok hoş :) denemek lazım. güzel olmuş cnm :) banada beklerim :)

    http://sedamoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...