İzleyiciler

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Hamileliğimde25.hafta ve tatil

Beklediğimiz gün geldi,eşimin tatili başladı.İlk olarak yazlığa kaçtık daha sonra arkadaşlarımızla planımız var.
İlk gün kıyafetleri,takıları,kozmetikleri dolaplara yerleştirip düzeni sağladım.Akşama dışarı çıktık.

Güneşli saatlerde denizi balkondan izlemekle yetiniyorum...
 Babamın leziz kebaplarını fotolamasam olmazdı:

Hamiş notum:
Geçen hafta şeker yüklemesi ve doppler(renkli ultrason) yapıldı,binlerce şükür bebeğim sağlıklı,ben sağlıklıyım.Test sonuçlarımız normal çıktı.Abartmadan ve dengeli beslenmeye devam ediyorum(dilerim yazlıkta devam edebilirim bu rutinime;çok zor görünüyor:))

8 yorum:

  1. denize girmeyormusunuz?ben 3 dra sordum sonunda girmeye karar verdim deniz temizse girebilirsiniz dediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denize giriyorum,güneşli saatlerde girmiyorum;)doktorum sağlıkta sorun yoksa tabiki girebilirsin diyor.

      Sil
  2. Ooohh keyfini çıkar tatilin tatlım :) Bu arada senin adına çok sevindim sonuçların iyi çıkmasına,sağlıklı ve keyifli bir tatil olsun hepinize,öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Çok sağol.Sonuçlara bende sevindim.Senin nasıl gidiyor?

      Sil
  3. Of of Adanalar ne güzel görünüyor.Ben de yarın kavuşuyorum toprağa,bizimkiler de Tekir'de yolunuz düşerse bekleriz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Sizin adınıza sevindim,kavuşmanız ne güzel.Çok teşekkürler davetiniz için;)

      Sil
  4. canım tadını cıkarrr ben hamılelıkte ohhh dum rsmen zararlı olmayan ama aklıma ne gelıyorsa yedım hamılelkk en guzel sey cunku :)) guneslendım yanı sıcak saatlerde golgelendım ama yuzdum nasıl guzeldı...mıs gıbı tatıller oglusunla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende son günlerde ne istiyorsam yemeye başladım,sonumu merak ediyorum:))güneşten uzak duruyorum genelde.öpüldün;)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...