İzleyiciler

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Hamileliğimde 26.hafta ve yazlık

Bu haftadan sonra artık:'göbeğin çok küçük'yorumları gelmez sanırım:)
Kocaman bir göbekle yaşamaya alışmaya çalışıyorum.En zor kısmı da uyku saatlerim:sağa yada sola dönmeme izin vermiyor küçük beyimiz anında minik bir tekme ile beni uyarıyor,pek keyfine düşkün:)

Gezmelerim normale göre kısıtlansada fırsatları değerlendiriyorum.Ailem ve arkadaşlarım planları bana göre yapıyor:biraz rahatsız oluyorum bu durumdan ama itiraf edeyim;bazende hoşuma gidiyor.

Tatil alışverişi postum ilk fırsatta eklenecek,hamilelerde(tombiklerde) mini giyebilir dimi:)?

Günden güne tombikliği artan ben ve herdaim incecik olan kardeşim:


Turkuaz tulum; Batik, Sandalet;Migros'tan 
Kardeşimin body-şort; Mango


Gelelim yeni mekan keşfimize...
Aile dostlarımızla kahvaltı için yazlık yakınlarında dağ havası-deniz manzarası olan bir yere gittik.Çok beğendik.



Masa başına kocacığım oturunca çay servisi bir süreliğine ona kaldı:


Adana yakınlarından gitmek isteyen olursa tarif şöyle:
(Mersin tarafından gittiğinizi düşünerek tarif ediyorum) Cennet-cehennem-narlıkuyu tabelalarını gördüğünüzde sağ tarafta yokuş yukarı giden yola girin,sayıca fazla kahvaltı mekanlarından birine kanmadan biraz ilerleyin:)sağ kısımda bulunan 'Türkmen Kahvaltı'da durun.Deniz manzarası olan bir masaya kurulun:)

Kahvaltılıkların çoğu kendi yapımları.
Ekmekler bile o an pişirilip getiriliyor.Reçelleri,balı...çok leziz.

Hamiş notum:
26.hafta sonlarına yaklaştığım şu günlerde kilo durumum:+1.Yani 6,5ayı geride bırakmama birkaç gün kaldı ve toplam aldığım kilo 5oldu.Yazlık ve tatil moduna kaptırdım kendimi,annemin de katkısı büyük.

Sağlıklı,mutlu,mümkünse sıcakları düşüşlü günler diliyorum;)

9 yorum:

  1. çok tatlısınız mavi çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. Kilon gayet normal hatta 5 kilo cok cok iyi=)))
    Hamilelik kime yakismazki ya mashAllah cok guzel olmussun=))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilom günden güne artıyor korkutuyor:)
      Çok teşekkür ederim;)

      Sil
  3. mrb..tesadüfen bulduğum sayfanızı son günlerde takip etmeye başladım..ben de bir adanalı olarak ilgimi çekti..bu arada kahvaltı ve siz harikasınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;)Memnun oldum.Çok teşekkürler,sevgiler...

      Sil
  4. ay senın gobısın ne tatlı oyle kocaman sarıldım sana ben:)) mınık tekmelerını severım onun ben..yaz tatlının tadını cıkar ve mını de gıy tatlım sen ne gıysen harıka olursun suan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))teşekkürler canııımm.tatil biraz kısıtlasada beni idare ediyorum;)mini giyiyorum valla.kim ne derse desin modundayım şu tombul halimle:)

      Sil
  5. o gözlemeler beni benden aldı.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...